Hei dette er min første fan-fiction og den er faktisk en drøm jeg hadde med Isac, bestevennen min Silje og meg, Mariann! Håper dere liker det og komnenterer og voter! <3
--------------------------------'
Jeg og min venninne Silje var ute å shoppa litt tjukkere klær for å ha på om vinteren. Vi står og ser på en topp som har et Reinsdyr bakpå og knapper foran og vurderer å kjøpe den! Plutselig kommer en skygge bak oss og vi skvetter til. Det var en person med hettegenser, caps og solbriller. Han stod der i noen sekunder før han spurte
" Er det en elg eller et reinsdyr på den genseren der"
Han sa det med en kjent stemme og dialekt!
" Reinsdyr" sa jeg og Silje i kor.
"Tror du den ser bra ut på en gutt"
Når han sa det så virka han litt Gay! Jeg tenkte ikke noe mer på det før jeg sa.
" Ja, hvis du har en spesiell stil så kan den vel passe til gutter også"
Vi så fortsatt ikke hvordan han så ut. Vi så på hverandre med Han-Høres-Digg-Ut-Blikket mens vi sto på hver vår side av han og prøvde å finne ut hvorfor han hørtes så kjent ut! Jeg klarte akkurat å finne ut hvorfor han hørtes så kjent ut og sendte Silje det Det-Er-En-Kjendis-Blikket (nesten tvilling kommunisering) før vi hørte en haug av jenter brøyt seg inn døra til butikken med 'ISAC' skrevet med store bokstaver i panna alle tre snudde seg og så jentene vimsete rundt og lete etter en person!
Personen mellom meg og Silje tok hendene våres og dro oss med ut av bakdøren av butikken. Etter at vi kom bak kom det en svær svart bil med Security Pro reklame over hele bildøren. Vi fikk beskjed om å løpe inn i bilen samtidig som jentene i butikken har funnet ut av at det er en bakdør! Vi kaster oss inn i bilen og før vi vet ordet av det smeller døra igjen og alle jentene kaster seg over bilen og tar Selfies med bilen.
Gale jenter! Jeg snudde meg mot Silje, hun var helt hvit! Det så ut som om hun hadde sett et spøkelse. (Og nei, det er ikke på grunn av Isac, hun blir syk under stress osv.)
Jeg spurte om det gikk fint og hun svarte ikke. Litt er nok pga. Isac også men hun er ikke så stor fan som meg så hun reagerer ikke så sterkt på det. jeg så på Isac og Crewet hans at de begynte å bli beskymret for henne. De lente seg frem og skulle spørre henne mange rare spørsmål for å passe på at hun var ok!
"Ta det med ro! Bare la henne sitte der å roe seg ned litt. Hun bruker bare litt tid på å komme tilbake til seg selv"
-------------------------------
Dette var da det første kapittelet, ikke bry deg om skrivefeil og sånt! Det var også veldig kort men, whi cares! Hvis du vil vite mer om hva som skjer så kan du kommentere og vote :) <3
YOU ARE READING
Isac Elliot Imagine
FanfictionMariann og Silje er i en helt vanlig butikk for å handle klær! Plutselig skjer det noe som snur livene deres helt på hodet! Og hva vil skje når de blir med på en konsert? Les så får du vite alt ;)