Alev'den
Ağustos ayının ortasındayız hava çok sıcak, asıl önemli olan şey yarın okul başlıyor daha tatilimin tam tadını çıkaramadım neyse pazar günleri yapabilirim.Okul ile ilgili merak ettiğim çok şey var mesela yeni gelen kişiler onları çok merak ediyorum,yarın tanışırım.Okulla ilgili merak ettiğim başka bir şeyde en iyi arkadaşım Hava onu çok özledim tatile gittiğim için ayrı kaldık ama ikimiz ayrı asla olamazdık. Başka merak ettiklerim Savaş o çok yakışıklı, zeki tam bana göre biri en azından bazen sohbet ediyoruz.O zamanlara bayılıyorum.Acaba şimdi Savaş ne yapıyor beni merak ediyor mu , hayır tamamen yanlış bir fikir, düşünmesi bile hata boş yere umutlanmamalıyım.
▪▪▪
Hava'dan
Gene okul başlayacak çok mutluyum en başta Alev'i görücem, sonra yeni gelen kişilerle tanışmam lazım, ya inanamıyorum okulu çok fazla özledim bir buçuk ay tatil de olsa okuldur bu ,okulda arkadaştır. Yarın ciddi ciddi okul başlıyor ya inanamıyorum sanki okul dün kapanıp yarın yine açılıyor gibi yaa . Eee bari okula başlamadan son kez dizimi izleyeyim, dizilere çok önem veririm en sevdiğim dizi yok hepsi eşit ayrıca ben eşit bir insanım neyse konuya geri dönelim aaa televizyonda komedi programı vardı çok seviyorum komediyi.
▪▪▪Kıta'dan
Yarın yeni okula gidecem yeni kişileri çok merak ediyorum.Önceki okulum çok uğurluydu zorla beni okuldan alıp başka okula verdiler zaten ailem bana yapmadığını bırakmadı onlardan nefret ediyorum çok sevdiğim için başka okula verdiler,kesin bu okulda kötü olan bir şey var yoksa niye göndersinler .Sizin gibi ailem olacağına taştan aile daha iyiydi .Çok korkuyorum en iyisi yarın okulda olan eski kişilere sormalıyım okul iyi mi kötü mü? Artık bu konuları geçicem çok kötü oldum.Ya eski okulumda aşık olduğum kişide gitti o çok yakışıklıydı adı da Mete'ydi,bir de en iyi arkadaşım Gündüz onu çoooooook özleyeceğim.En azından en nefret ettiğim kişi gıcık Özge den kurtuldum, oda bana yapmadığını bırakmadı.
•••
Arkadaşlar ilk bölüm herkesin ağzıyla konuştum ama diğer tüm bölümler bir iki kişi ağzından olucak ayrıca herkes dediğim tek kızlar.Vote atmanız süper olur 😊😊.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Yüzük
ActionElimdeki yüzüğe bayıldığım söylenemez. Ama çıkmıyo işte.Yok yüzük küçük olduğu için değil lanetli olduğu için. Evet doğru duydunuz yüzük lanetli . En iyisi ben size en baştan anlatayım Herşey onla başladı ...