Multi;Alev
Ve yine okul başlamıştı yeni okuluma doğru yol aldım okulu çok merak ediyordum,iyi mi ;yoksa kötü mü?
Acaba Özge gibi gıcık birisi yine var mıdır? Olamaz herhalde ya da ne biliyim beni bu okula ailem gönderdi.
Zaten ailem adımı bilerek böyle koymuş sırf herkes dalga geçsin diye,değişik olsun diye,haa bir de ailem Kıta isminden nefret ediyormuş.
Sonunda okula geldim.Sanırım biraz geç kalmışım çünkü kura çekiliyordu ve en son sıraya sessizce geçtim önümde bir erkek vardı.Bana döndü o zaman onun yakışıklılığını gördüm, bana'merhaba' dedi 'ben Ateş sizi bu okulda hiç görmedim yeni mi geldiniz' dedi.Bende' evet yeni geldim ben de Kıta' dedim.Sonra sıra ona gelmişti ki bir üst tabakaya çıktı ve bir kağıt çekti. Sonra sıra bana gelmişti ben de çıktım çektim hem oda numarası yazıyordu hemde sınıf.Hemen odaya çıktım eşyalarımı koydum ve bir de ne göreyim Ateş. Ona 'senin ne işin var bu okulda kız erkek aynı odada mı kalıyor?'
diye sordum o da 'evet güzelim görünüşe göre aynı odada kalıcaz.'
İçimden ofladım neredeyse ağlıycaktım böyle olacağını düşünmeliydim.Şimdi de kayıt için müdürün yanına gitmem gerekti gittim işlemlerim yapıldı müdür beni sınıfıma götürdü ve bir kızın yanına oturttu adı Buse'ydi tanıştık ama bu kıza gözüm hiç tutmadı.Ders başladı ben tıp okuyordum,ders bitti yanıma kumral ve benim gibi sarışın bir kız geldi tanıştık kumral olan Alev , sarışın olan Hava'ydı çok iyi arkadaş olduk hatta ilk günden çok iyi arkadaş bile olabilir onlara Buse'yi sordum onlar da' o bizden nefret ediyor kötü kalpli senin durumuna üzüldüm çünkü o Buse ile yan yana oturuyorsun. 'Dediler o Zaman yine ağlayacak gibi oldum sonra odalara gittik çok uykum vardı.
•••
Arkadaşlar 2. Bölümde böyle iyi okumalar😊😊😊.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Yüzük
AksiElimdeki yüzüğe bayıldığım söylenemez. Ama çıkmıyo işte.Yok yüzük küçük olduğu için değil lanetli olduğu için. Evet doğru duydunuz yüzük lanetli . En iyisi ben size en baştan anlatayım Herşey onla başladı ...