Ziua 2.

3 0 0
                                    

Nu aș fi crezut ca voi ajunge acasa. Dupa 3 ore de psihologie sunt moarta as putea spune. Inchid usa in spatele meu, si imi arunc cheile si geanta pe masuta, si imi las geaca in cuier. Merg spre dormitor, imi dau jos jeansi si raman in tricou si sosete. Am nevoie de un dus si de mancare. Mă indrept spre bucătărie si imi pregatesc un sandvis,iar soneria ma intrerupe din mancat. Ma indrept cu pasi apasati spre usa nervoasa pe cel sau cea care mi-a intrerupt masa. Deschid usa nervoasa si dau de doi ochi de jad ce ma țintuiesc in loc.
-,,Salut. Sunt Harry vecinul de alat-
-,,Ce vrei Harry-vecinul-de-alaturi?"
-,,Tâfnoasă. Imi place.
Dar am venit dupa Demon. L-am vazut cand s-a strecurat aici."
-,,Cine?" ce naiba,ce Demon visează asta?!
-,,Pf. Demon! Hai acasa,baiete. " si in clipa aceea un fulger negru trecu printre picioarele mele si ma arunca pe spate. Am inchis ochii si asteptam impactul cu parchetul. Am simtit doua maini mari in jurul taliei mele ca apoi sa fiu intampinata de niste ochi verzi de jad.
-,,Ar trebui sa iti inveti ,, ,,baiatul" sa nu mai intre in apartamentul vecinilor si sa îi tranteasca de pamant." spun cu acreala in voce si ma ridic din bratele sale.
-,,Cu placere, iubire". Si pleaca.
Inganfatu' cine se crede? Decid sa ignor in continuare si sa uit incidentul. Telefonul imi vibreaza si privesc ecranul:
Mesaj nou: Necunoscut.
,, Mi-ar placea sa ma uit la filme cu tine,Kira. Si sa te sarut pe frunte dar asta e altceva. Noapte buna,iubire. -H"
Ciudat. Cine e H? De ce imi tot da mesaje? Imi simt pleoapele din ce in ce mai grele, si am adormit cu gandul la acest necunoscut care imi tot trimite mesaje.

Ma trezesc la auzul soneriei si ma ridic de pe canapea. Se pare ca am adormit aici aseara. Lenea asta,ma omoara. Privesc spre geam si vad ca vine ploaia. Ciudat,la stiri spuneau ca va fi senin astazi in mare parte a timpului. Ma indrept spre baie si imi fac rutina, imbracandu-ma cu o pereche de jeansi negri, un tricou simplu alb si geaca de piele. Imi dau cu rimel si luciu si ma indrept catre usa. Imi incalt tenesii si imi indes in geanta cheile,telefonul si cartea. ,,Inca o zi dupa apus" o ador. Felul in care Karen isi pastreaza sentimentele doar pentru ea ugh. Cobor scarile si cand trec pe langa usa cretului ma izbesc de el.
-,,Neata' frumoaso. " spune cu un zambet. Doamne, e asa dragut. Si gropitele alea ugh. Aloo kiraa
-,,Neata' Harry."
-,,Mergi la liceu?"
-,,Dap." raspund sec si continui sa cobor scarile.
-,,Ce coincidenta. Si eu"
-,,Desigur, cap patrat. Suntem la acelasi liceu. Kira,apropo."
Spun in timp ce i intind mana. El o indeprateaza si ma imbratiseaza.
-,,Harry. Harry Styles."
Ies din bloc imediat ce mi-a dat drumul din imbratisare si ma indrept catre statia de autobuz. Cateva picaturi de ploaie se zareau pe asfalt. Grozav, umbrela nu am. La naiba,Kira.
Un Range Rover negru opri langa mine si din ea iese Harry.
-,,Kira! Urca in masina."
-,,Merci Harry dar mai e putin pana la statia de autobuz. "
-,,E 7:45 Kira. Vei intarzia."
-,,Asta este. " spun si continui sa merg.
,,-Kira. Urca".
-,,Am spus nu,Harry."
,,Daca nu urci, te bag cu forta in masina. Nu musc,promit."
-,,Nu harry. Uite, mai am putin si ajung,ok?"
,,-La naiba,Kira. "
Ploaia se intetea iar Harry s inceput sa alerge dupa mine. M-a luat in stil mireasa si impotriva strigatelor mele m-a bagat in masina. Mirosea a tigari si menta. Si scortisoara. Ciudat.
,,-Nu puteai sa ma lasi sa merg singura?"
,,-Nu. Ai fi racit. Si nu vrem asta. Acum,pune-ti centura,iubire. In 10 minute trebuie sa fim la scoala. "
,,-Rahat. O sa intarzii."
,,-Oh, deci acum te deranjeaza sa intarzii, ă? "
,, Ma duci odata la scoala?"
Spun si imi intorc capul pe geam. Simt o mana rece pe piciorul meu si o indepartez. Il vad incordandu-se si incepu sa stranga volanul. Apoi isi plasa o mana peste a mea. L-am lasat sa o tina,fiindca imi placea. Dar nu trebuie sa afle.
,,-Am ajuns" spune. Iar apoi iese din masina,vine pe partea mea si se apleaca sa imi deschida centura. Cateva suvite i se lipira de frunte si le-am indepartat. M-a luat de mana si a inceput sa alerge pana la intrarea in liceu. Ploua cu galeata. Cand am intrat si ne-am asezat in banci, el inca imi tinea mana pe sub banca.
-,,Harry" i soptesc.
-,,Hm?" spune si isi intoarce capul spre mine.
,,Imi vreau mana inapoi,tâmpitule".
,,Mnu,imi place."
,,Ei bine eu scriu cu dreapta si vreau sa iau notite." mint. Il privesc si Doamne. Imi vine sa il iau in brate.
,,Mbine." mormaie suparat si face un botic asa dragut ugh
Kira, trezeste-te.
E doar Harry.
Cel cu gropite uimitoare.
Cel cu un parfum uimitor.
Cel cu botic de catelus cand se supara.
Oh,Doamne. Il cunosc de 3 zile si imi zapaceste mintile.

Harry POV:
Stau si o privesc inca suparat. Ma simteam bine cu mana ei impreunata cu a mea. Si zambetul ala al ei.. Si ochii aceia ca oceanul, si chipul ei angelic.. Daca ar stii ca eu i-as da mesaje zilnice..
Drăcie, imi sucește mintile.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 16, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Rafale de vant  Where stories live. Discover now