Cap. 1

43 1 0
                                    

--- Spranki P.O.V---

Baietel ma ducea acasa. Eram pe punctul de a-i cunoaste fiica si parintii. Aveam emotii , tremuram . Nu stiam daca familia lui o sa ma placa. Probabil nu , dar o sa o rezolv eu  . 

Baietel imi pune mana pe coapsa dezgolita ( purtam o fusta de piele kaki scurta.) si strange. Strange si strange , pana constat ca ma doare.

-Au! Ai grija! tip eu , lovindu-l in joaca.

Se uita la mine cu un zambet specific lui Baietel. Imi place acel zambet.Este foarte sexi.

Maine revin la munca, dupa un concediu lung, petrecut in Anglia alaturi de EL.

-Alina, esti gata sa-mi cunosti familia? spune el , apucandu-ma barbar de mana.

- D-da... spun eu. 

Tremur de emotii . Am auzit despre Franci , e o fata chiar fitoasa dupa ce am auzit.

Baietel impinge usa cu mana lui puternica si ma conduce spre bucatarie. 

   Acolo , la masa, e Franci , cu telefonul ei in mana, butonand cu niste ciumpalici din aia ai ei.  In dreapta mea , bunica ei .  O femeie aranjata, n-am ce spune. M-a surprins faptul ca nu poarta ochelari , ca majoritatea oamenilor in varsta. Lipit de blatul de la mobila bucatariei , bunicul ei se holbeaza la tinuta mea stralucitoare. Stiam ca va prinde bine , dar nu  chiar si asa, la oameni care au in jur de 70 de ani . Ce naiba?

-Oh , tu trebuie sa fii Alina! spune Franci , ridicandu-se sa-mi intinda mana drept salut.

-Salut! spun eu , ocolind-o . 

Se indreapta spre tatal ei soptind  "nu e prea politicoasa" , iar el suspinand " Franci..."

Ma intorc catre ei zambind , iar Franci se indreapta catre toaleta.

-Ma duc pana la baie, revin! spune ea, punand telefonul in buzunar.

Are forme, nu pot comenta. Colantii ei stramti ii accentueaza bustul , e foarte sexi.  Bluza aia a ei taiata pe jumatate ii scoate in evidenta abdomenul plat. Sani nu are, ce-i drept.

Ma asez alaturi de Baietel la masa , iar el imi da suturi mici peste picior. Doamne! E asa pervers!

Dupa zeci de minute bune de discutat si de halit, mi se face somn , asa ca ii soptesc lui  : 

-Auzi , eu ma duc sus. spun , si plec zambind. 

Alunita mea splendida mi se misca de colo-colo cand rad. Mi se pare foarte atragatoare.

El se uita catre mine si isi trece mana prin barba abia-crescuta.

-Bine. O sa vin si eu peste vreo ora.

Dau din cap afirmativ si ma intorc catre scari. Lemnul subred scatraie sub atingerile picioarelor mele.

Nu stiam exact care e camera mea asa ca ma duc catre usa din spatele scarilor. 

Are un televizor mare si o biblioteca plina de carti vechi , aproape sa se strice de tot. Iau cu grija o carte care pare mai ok  intitulata ''Dupa ce ne-am certat''.  O deschid pe la mijloc, iar in secunda doi , usa se deschide puternic.

-Nu citi aia! spune Franci , luandu-mi cartea rapid din mana.

-Nu stiam ca e camera ta aici. spun eu  , trecandu-mi mana prin parul ondulat castaniu.

Isi atinteste privirea catre bluza mea visinie cu un decolteu mare.

-Cati 50 ani ai? spune ea, razand apoi in hohote.

-40! tip eu.

 -Mare diferenta... spune ea , plecand si inchizand usa dupa ea.

Enervata fiind, intru peste ea in incaperea mica in care se afla un pat  si cateva saltele pe jos.

-De ce sunt toate saltele astea aici? spun eu.

-Urmeaza sa doarma niste prieteni la mine. Iti pasa? spune ea.

-Cum ii cheama? intreb eu , curioasa.

-Anonimi,ce pot spune. rade ea de mine.

-Nu prea ma placi , asa-i? 

-Te cunosc de jumatate de ora si deja ma enervezi . Ramane de vazut. Te rog sa ma scuzi , dar prietena mea urmeaza sa soseasca in orice clipa.

-Cum o cheama, macar pe ea? spun eu.

-Alexandra. Altceva? 

-Nu. 

Imi aranjez rochia kaki si ma asez pe patul ei mare.

-Ai de gand sa stai mult timp aici? intreaba ea.

-Nu prea. spun eu , uitandu-ma fix catre un punct gol din tavan.

-Ok. Daca in 20 de minute n-ai plecat, te fac eu sa pleci. Te avertizez, am un spray cu Violetta sau ce Dumnezeule e aia cu care mi-am ingrozit prietenii.

-Bine.

Franci inchide usa dupa ce iese  , iar ochi mei atintesc tabla cu margini din fier care sta pe jos. Ma duc spre ea si o ridic, uitandu-ma la desenele dragute facute pe ea. Ei probabil sunt  prietenii ei. Are numai prieteni baieti? Nu e niciun nume de fata pe aici , exceptand desenul cu fata.Probabil aia e Alexandra.

Usa de la intrare se aude  , si o voce de fata tipa :

-Fraaan! Am ajuns! 

-Imediaaaat! tipa Franci.

Ma uit rapid din nou la tabla si apoi o las jos. Ma pun pe pat si ma uit iar in gol , dar fara sa imi dau seama , adorm.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 13, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O Poveste De Dragoste SprancenataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum