Herşeyin başladığı nokta

375 4 0
                                    

Her zaman ki gibi çalıştığım restorana girdiğimde içerideki soğuk hava beni rahatlatmıştı. Hemen çantamı bırakıp depoya indim ve iş kıyafetlerimi giydim. Saat sabahın 7 siydi ve restoranda zayn ve benden başka kimse yoktu. Zayn barmendi bende sıradan bir garson. Restoran içkili olduğu için barıda vardı.Aslında işimi seviyordum. Çoğunlukla eğlenceli geçiyordu.

Hemen yukarı çıkıp masaları silmeye başladım. Bugün temizlik vardı ve müşteriler gelene kadar yapmak zorundaydım. 'Neden tüm işi sen yapıyorsun'. Zayn in sesini duyduğumda yüzümde bi tebessüm oluştu ve hemen ona döndüm.' Bu işe ihtiyacım var ve patron ne derse yapmak zorundayım'. Anladım der gibi kafasını salladı. Gülümsedim fakat onun yüzünde mimik oynamamıştı. Çok soğuktu. Neden bu kadar soğuk anlamıyorum.

***
Yaklaşık bir buçuk saat sonra is bitmişti. Kendimi bar sandalyelerinden birine attım. Zayn telefonla uğraşıyordu. Kollarımı bar tezgahına koyup ellerimle kafamı tutmuştum. Başım ağrıyordu. 'Zayn bana soğuk birseyler verirmisin?'. Ayağa kalktığını duyduğumda ona baktım. Cevap bile vermemişti. 1-2 dakika sonra önüme büyük bardakla ne olduğunu çözemediğim birşey bıraktı. Kıkırdadıgını duyduğumda ona baktım.' Niye gülüyorsun?'. Gözleriyle göğüslerimi işaret edip sırıttı. 'Sütyenin güzelmiş'. Yanaklarımın kızardığına herseyin üzerine yemin edebilirim. Hemen açılan düğmemi kapattım. Şu gömleği bu yüzden sevmiyordum düğme aralıkları çok genişti ve sürekli açılıyordu. Sessiz sessiz verdiği içeceği içtim.

***
Akşam yemek molasına depoya indim. Benden başka kimse yoktu. Yemeğimi yedikten sonra biraz dinlenmek için bekledim. Aşağı elinde sigara paketiyle zayn indi. Masada karşıma oturup sigarasından yaktı. Bir yandan telefonuyla uğraşıyordu. Bir süre onu izledim. Aslında zayn den etkileniyordum. Çünkü gece karası saçlarıyla kirli sakallarıyla ve ela gözleriyle etkilenilmeyecek gibi değildi. Kafasını kaldırıp bana baktı. Hemen bakışlarımı çevirdim.' Holly' ismimi ne güzel söylüyordu. 'Efendim'. Telefonunu bana uzattı. 'Hoşuna giden müziklerden birkaç tane yazsana.' Kafamı tamam der gibi sallayıp telefonunu elime aldım. 2-3 tane müzik ismi yazıp geri verdim. Teşekkür bile etmemişti. Ayağa kalkıp büyük derin dondurucunun kapağını açtım ve içinden kutunun icinde olan etleri çıkarttım. Mutfaktakiler getirmemi soylemisti. Arkamda birşeyin varlığını hissettigimde durdum. Bir el saçlarımı sağ omzuma itip elini boynumda gezdirmişti. Hemen arkamı döndüm. Elimdeki büyük kutuyla zayn e çarpmıştım. ' Şşş sakin ol güzelim'. Elimdeki kutuyu alıp yere koydu ve başını omzuma gömüp küçük küçük öpücükler bırakmaya başladı. İstemsizce gözlerim kapandı ve elim omzuna gitti. Dudağımın kenarını öptüğünde kendime gelip onu ittim. 'Ne yapıyorsun zayn'. Elini dudağımın üstüne koydu. ' Çok güzelsin holly. Seni hemen şu masada becermemem için bir neden söyle'. Şoktan gözlerim açılmıştı. Hemen onu itip kutuyu aldım ve yukarı çıktım. Az önce ne olmuştu?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

/Psikopat/ z.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin