Sanjarka ~ uvod

310 16 12
                                    



Površni žele sve servirano na tanjiru. Nikad nisam mislila da mogu spasti na nivo površnih. Gubim kontrolu nad svojim životom. Većinu vremena provela sam maštajući o bezbrižnom životu. Sebe sam zamišljala kao osiguranu devojku koja radi posao koji voli sa majkom pored sebe. Sećam se sebe, devojke iz tih bezbrižnih godina. Zašto sam se ja promenila? Kako? I glavno pitanje je zbog čega?
Zato je tu ova priča, deo mog života, moja majka i on, i svi ostali ljudi u jednom delu.
~
Zara znači žena visokog ranga, položaja. Mislim, bila sam sve što se povezuje sa tim imenom samo ne to. Volela sam da sanjam, obožavala sam nerealne snove, skoro se nisam ni trudila da se osvestim. Ne brinite, takva sam bila u samoći, samo za sebe, kada nije bilo drugih oko mene. Neočekivano je to što je taj san postao java, jer ono što se meni desilo, nije nešto što viđate na ulici svaki dan, to nije nešto što imate planirano. Ovo je nešto što me okrenulo polukružno, ne samo fizički, jer ovo je promena moje ličnosti. Naravno da nisam ponosna, jer u ovome nije bilo dete koje živi snove, bila je devojka u snovima, ali ne sa istim pogledima, jer ono dete je moralo nestati kada je sve postalo stvarno. Dete je poraslo i samim tim se sve promenilo, ništa nije bilo kao onih noći uz stari radio dok sam zavaljena ležala u stolici koja se ljulja i zatvorenih očiju gledala potpuno drugu dimenziju. Dosta.
~
Znate, svi mi na svetu imamo svog dvojnika, mislim, da se ne shvatamo bukvalno, ne računajte i unutrašnjost, to nije moguće. Nekog ko je jako sličan vama fizički. Svi smo mi svesni toga, ali niko se ne udubljuje u to, jer iskreno koga briga. Koga briga, sve dok se taj dvojnik ne pojavi u tvom gradu, sve dok je to u granicama normale ne pridaje mu se pažnja. Ne znam kako se ovo meni desilo i ne želim da saznam, jer ta tema je bolna za onu devojčicu što čuči skrivena u meni. Promenilo me sve to, strašno, zar ne?

Živim tuđi život, za to mi plaćaju.
To je bio njen dečko.
To je bio njen život, a ja sam ga ukrala.
Nisam bila zadovoljna svojim.
Kunem se da sam samo želela napočetku da pomognem.
Posle me novac privukao, priznajem.
Novac uvek sve uništi.
Sve je bilo tuđe.
Verujem da sam se izgubila u celoj priči.
Ali kajem se, kunem se.
.............................................................
Ovo je uvod, samo da zagolicam maštu.
Sledeći delovi su poglavlja sa mnogo više reči, mnogo dubljom radnjom.
Uživajte !

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 05, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nesvakidašnja Ljubav ✅Where stories live. Discover now