He ran sıkıldığı için Jungkook ile buluşacaktı . Ama asla bir öpücük olmayacaktı , He ran için. He ran hazırlandı ve biraz oyalandı . Çünkü fazla erken hazırlanmıştı , heyecanlandı mı ki ? He ran aslında uzun bir zamandır Jungkook'tan hoşlanıyor ama He ran yine de bunun geçici bir şey olduğunu söylüyordu , hiç susmayan kalbine.
Jungkook heyecanından dolayı 2 saat önceden gelmişti , tam konuştukları saatte. Jungkook , He ran'ın gelmemesinden biraz korkuyordu. Ama içindeki bir ses He ran'ın geleceğini söylüyordu.
He ran evden yarım saat önce çıkmıştı . Çünkü fazlasıyla dakik bir insandı ama birilerini bekletmekten hoşlanırdı , garip. He ran Starbucks'ın önüne geldiğinde kendine biraz çeki düzen verdi , zengin piçe rezil olamazdı değil mi ?
Kook , karşısındaki He ran'a hayranlıkla baktı. He ran'ın giydiği yeşil , dizlerindeki elbise ; He ran'ın güzelliğine güzellik katmıştı. Jungkook ,He ran'a doğru yürüdü ve tam önünde durdu. Jungkook titrek sesi ile :
"Ç-çok güzel olmuşsun." Jungkook gözlerini , He ran'ın gözlerinden alamamıştı. He ran ise utandığından dolayı başını önüne eğmişti . Jungkook başını eğen He ran'ın çenesinden tuttu ve gözlerini , He ran'ın güzel gözlerine dikti.
Şu an He ran her ne kadar onu itmek istesede bir güç bunu engelliyordu. Jungkook , He ran'ın dudaklarına bakmaya başladı. He ran ne olacağını az çok tahmin etmişti ama hiçbir şey yapmadı . Çünkü o an anladı ki o gerçekten Jungkook'a âşıktı . Kook zaten He Ran'ı ilk gördüğü günden beri ona âşıktı.
Jungkook , öpmek için izin alırcasına He ran'a baktı. He ran bir anda başını salladı. Jungkook sıcak dudaklarını , heyecandan titreyen kızın dudakları ile birleştirdi. Bu öpücük He ran'ın ilk öpücüğü olduğu için acemice karşılık vermişti. Jungkook, profesyonel olmasına rağmen o da heyecandan ne yaptığını bilmiyordu.
İkiside nefes almak için ayrılmışlardı. Jungkook anlını , He ran'ın anlına dayadı ve konuştu :
"Seni seviyorum , zenginlere anti olan kız. " He ran ise hafifce gülümsedi. He ran etrafa aldırış etmeden en sevdiği kelimeyi , aşk dolu Kook'a söyledi :
"Ben seni seviyorum , zengin piç." Ve ufak bir buse daha kondurdu Kook , He ran'ın dudaklarına...
O zaman anladı ki He ran ; âşk için para bir engel değildi...
İkiside sonsuza kadar orada kalmak istedi.
●
●
●Ve bir kitabımda böyle biter. Bu zamana kadar okuyan herkese çok teşekkür ederim ^^ Neden bir anda final yaptım derseniz bilmiyorum bir anda oldu jssjs
Kesinlikle özel bölüm , bölümler olacak. Çünkü daha tam konu bitmedi ufak bir yerde kaldı bende onun özel bölümü süsleyeceğini düşünüyorum. Ve lütfen diğer kitaplarıma da bakınız ^^
BTS ile hayaller : Devam ediyor
Koma // Jung HoSeok : Tamamlandı
Zor // Park JiMin : Tamamlandı
Lütfen bakınız sjjsjs Bakmazsanızda sorun olmaz jdddss Haydi sizi seviyorum byü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Starbucks . jjk
Hayran KurguPinkgl: Zengin piçin tekisin . Sadece baba parası Bsjjk: Kimsin ve bana öyle hitap ediyorsun ?! Haddini aşma sonu kötü olur Sadece baba parası derken ? Pinkgl: Zengin züppenin tekisin Haddimi aşarsam beni babana mı söylersin ? Ve baba parası yiyen...