@icebabyjae: Olduğun yerde dur
@icebabyjae: Kıpırdama
@bunnydo_youngie: Peki..
Jaehyun, bahçenin ortasında dikilen bedene kahkaha atarak ilerledi. Sevimli bir aptal gibi gözüküyordu. Aralarında geçen garip konuşmalardan sonra bu duruma gelmek şaşırtıcıydı.
Diğerine sadece birkaç adım uzaktayken hızla üzerini ve dağınık saçlarını düzeltti. Ne yapması gerektiğini planlamamıştı bu yüzden doğaçlama oynamaya karar verdi.
Derin bir havayı içine çekti ve şişik yanaklarıyla stresini atarken kapattığı gözleriyle, kollarını önünde duran bedenin beline sardı.
"Jaehyun!"
Doyoung, arkasından beline dolanan kolların diğerine ait olduğunu anlamıştı çünkü böyle bir aptallığı ondan başkası yapamazdı.
"Çeksene kollarını," belinde duran kolların üzerine yerleştirdi ellerini.
Jaehyun başını diğerinin omzuna yaslamış bir şeyler mırıldanıyordu.
"Hayır.. Ben şu an oldukça rahatım."
Doyoung irileşmiş gözlerini devirdi. "Üzgünüm ama benden hoşlanmayan birisine, bana arkamdan sarılması için izin veremem."
Jaehyun kahkahalar eşliğinde kollarını diğerinin belinden çekti. Kendi etrafında dönerek Doyoung'un önüne geçtiğinde omuz silkti.
"Hoşlanmadığımı nereden çıkarttın?"
"Hoşlanıyor musun ki?" Bu sefer Doyoung omuz silkmişti.
Jaehyun kısık gözleriyle diğerine baktı. "Cevabı merak ediyor musun?" Doyoung'un olumlu anlamda başını sallamasıyla devam etti, "Kapat gözlerini."
Diğeri ilk başta şaşırsa da, daha fazla beklemeden Jaehyun'a itaat etti ve gözlerini kapattı.
Neden böyle bir saçmalık yaptığına hala inanamayan Jaehyun, eskisinden daha cesaret dolu bir nefes aldı. Doyoung'la aralarındaki kısa mesafeyi de iki adımla kapatırken, diğerinin yüzüne eğildi.
"Üzgünüm," kıkırdadığı sırada, Doyoung'un nefesi yüzüne çarptı.
Ve Jaehyun, ıslak dudaklarını diğerinin sevimli burnunun ucuna bastırdı.
―――
Kandırdım iksdeeeee kskdks. Bu ne biçim final ayol? dediğinizi duyar gibiyim fakat aslında tam final değil. Özel bölüm de yayınlamayı planladığım için bu şekilde bir son yazdım. Umarım geçen tüm bölümleri severek okumuşsunuzdur çünkü ben eğlenerek ve kendimden bir parça katarak yazdım. Evet, ben normalde crushlarımla böyle konuşurum skdskk.
Şimdi teşekkür etmeyeceğim, onu özel bölümlerin sonuna sakladım. Ama size ufak bir momentla veda edeyim;;
♡
YOU ARE READING
unfollow // dojae
Teen Fiction"@icebabyjae: Taeyong'u takipten çıkart" #texting @akinarai | Her hakkı saklıdır.