Değişiklikler Devam ediyor

8 0 0
                                    

Ertesi hafta geceleri uyumaya çalıştığımda uyuyamadığımı farkettim ve o günden sonra geceleri evde değil arkadaşımla birlikte spor vb. şeylere gitmeye başladık arkadaşım 1 saat yapıyordu mağlum o hayla insan ve uykusu geliyor ben ise 4-5 saat çalışıyordum sonrada biraz etrafta geziyordum.Bir gün tekrar spordan çıkmıştım ve geziyordum yürürken bir kıza çarptım kızın elinde ki birkaç kağıt yere düştü kızın kağıtlarını topluyordum kızda topluyordu.Ondan özür diledim sonra bir değişiklik farkettim o kızdan hiçbir koku almadım deyseki öbür insanlardan değişik kokular alıyordum eve gittim bunu arastırdım.
Kitapta yazanlar aynen şu sekildeydi:"Sadece bir vampir diğer vampirin kanının kokusunu almaz.Bunun nedeni şudur bir vampirin kanı yoktur"Bu yazıyı okuduktan sonra derhal o kızı aramaya başladım aynı yere gittim ve aynı saatte gittim o kız yine oradaydı gittim ona ilk önce adını sordum isminin Alis olduğnu söyledi
Alise:Alis benim evime gidllim seninle konuşçaklarım var dedim
Alis:Tamam,pekala
Evime gittik ona birkaç soru sordum ve bana bir öneride bulundu "Bu evde fazla kalma benim yanımda kalmalısın burası çok tehlıkeli vampir olduktan 1 yıl sonra kokulara saldırmaya başlarsın ve eğitim alman gerekiyor benim evim şehir mekezinden çok uzakta bu yüzden çok koku almıyorum ve alırsamda zaten ben eğitimliyim. Peki sen ne zamandır vampirsin?"Ben:"2-3 aydır"Alis:"Pekala 4.aya girdiğinde hız yeteneğine kavuşcaksın o kadar hızlı olacaksınki bir flash gibi olacaksın mesela sana göstereyim burdan 75 km kosup buraya geri gelmem tam 10 sn sürüyor say istersen"Ben:"Peki 1 2 3 4 5 ...10"Gerçekten gelmişti çok şaşırmıstım.
Eğerki 3.bölümün gelmesini istiyorsanız oylamanız yeterli olacaktır Hepinize Teşekkür Ederim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 21, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vampir GünlüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin