BABY

68 7 0
                                    

suka cita aku ingatkan lagi sekali ni fantasi yang aku reka dan takde kaitan dalam hidup aku . kot . eheh .



Masa tu subjek sains . Eh ? Rasanya lah kot . Ah mampus lah . Well normal lah budak budak kelas yang dianggap bodoh oleh certain cikgu , bising , tidur , berbual , buat kedai cik kiah kat belakang . kan ? Doh tak fun lah hidup serius je . Takde pelangi kehidupan orang kata (rasanyalah) .

Nak dipendekkan cite , deskmate aku ni bosan tahap ape dah . Aku pun . Subjek sains bangang . Gila ke tak ngantuk dalam kelas . Cikgu dahlah jenis yang muka baik je . Hmm kesian cikgu dapat pelajar yang 'baik' macam kami ni . 

So , nama dia Nabilah . Dia duk cerita lah masa mak dia bersalin dulu , next to her mom ada perempuan chinese . Baru lepas bersalin gak . Nabilah tu lah yang cite kat aku . Aku mana tahu pape sia . Pastu nurse ni bawak lah anak mak dia , nak tunjuk .

Mak dia tanya " Nurse , anak saya lelaki ke perempuan ?"

" Perempuan "

" Tapi ni kenapa lelaki ? "

Nurse tu terkejut beruk kot . Terus dia check ah nametag yang ada kat tangan baby tu . Rupanya tu anak perempuan chinese yang sebelah mak dia tuuu .

Masa Nabilah cerita tu , aku tak tahan gelak dah , aku bantai je gelak dalam kelas HAHAHAHAHAHAHAHAHA pastu Nabilah tu bagitau aku , rupanya baby perempuan tu dia . Tertukar baby dengan anak perempuan chinese sebelah mak dia tu . Anak aunty tu lelaki . Alahai lagi lah mengekek aku gelak .

Sebab apa aku gelak ? Aku cakap lah dekat dia , " Kalau mak kau tak perasan masa tu , habislah kau membesar dalam keluarga kafir . Hari hari makan babi " Nabilah tu pun gelak sekali dia kata macam cerita Sinetron tu ha tertukar anak lah apalah .

Lawak kot masa dia cerita tu . Pastu dah gelak seronok tu , baru kitorang perasan cikgu tengah pandang kitorang berdua . Eheh ada kami kisah ke cikgu ? Cikgu tu geleng kepala je tengok kitorang .

Hailah Nabilah , kalaulau betul betul kau tertukar masa baby , jadi orang chinese tanpa sengaja lah kau . HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA


NABILAH . Where stories live. Discover now