Sesin geldiği yöne döndüğümde bizim gergedancıkla karşılaştım.
"Bizim gergedancık da burdaymış." dedim.
Sert bir sesle "Siboblarım nerede?" dedi.
Kosta Rika'nın balta girmemiş ormanlarında.
Yapmacık bir sesle "Ne sibobu?" dedim.
"Arabamın siboblarını senin aldığını biliyorum.Senin yüzünden eve taksiyle dönmek zorunda kaldım." dedi.
"İyi de ben onları çöpe attım." dediğimde bana "Ajdar ile Rihanna düet yapmış." demişim gibi baktı.
Tam bağıracakken "Şaka şaka." dedim.Cebimden sibobları çıkarıp uzattım.O sırada elindeki mikrofon dikkatimi çekti.Üzerinde bizimki kadar ünlü bir kanalın adı yazıyordu.Meslektaş çıktık bir de ya.
Buna fazla takılmayıp "Görüşmemek dileğiyle" dedim.
"İnşallah" dedi.
***************
"Teşekkür ederim Rasim Amca" dedim röportaj bitince.
"Bir şey değil Elçin kızım" dedi.
Haber için son çekimi Türkiye standında yapmıştık.Rasim Amca ise şefti.Diğer standlarda ise olmayan İngilizcemi konuşturarak Koray'ı bayağı güldürmüştüm.
Fransa standındakiler Rasim Amcayı çağırınca oraya gitti.
"Aferin kız.İyi oldu haber.Ben malzemeleri toplayım,dönelim kanala."
"Tabiki de iyi oldu haber." diyip elimi saçımı cool bir şekilde arkaya attım.Bir ses gelince arkama döndüm.Elim çiğköfteden yapılmış heykele çarpmış ve yere düşmüştü.Rasim Amca beni kesecek."Koş kız koş." dedi Koray yerdeki ekipmanları toplarken.Tam koşarken mesaj sesi gelince çantamın içindeki telefonumu çıkarttım.Mesajı açacakken birine çarpmamla hem benim telefonum hem de çarptığım kişinin telefonu yere düştü.Telefonumu alıp çarptığım kişiye baktığımda sinirlerim tepeme çıktı.Çünkü çarptığım kişi gergedancıktı."İki oluyor bu" dedi.
"Çekil şurdan be.Acelem var." dedim.
Arkadan Rasim Amcanın sesi geldi:"Kaçmayın hergeleler gelin buraya"
**************
" Adam ciddi ciddi arabaya mı binmeye çalıştı?" dedi Duru gülerek.
Rasim Amca heykeli tekrar yaptırtmaya çalıştı bize.Hatta bunun için hareket eden arabaya binmeye çalıştı.
Koriş ile haberin montajını yaparken öbür yandan Duru'ya kötü kötü baktık.Birinin telefonu çalmaya başladı.
"Kimin ya bu" dedi Koray.
"Kanka senin çantandan geliyor ses." dedi Duru bana.
"İyi de benim telefon sesim bu değil ki" dedim çantamı karıştırırken.Telefon benim çantamdan çıkınca arayana baktım.Emre kim ya?Açamadan telefon kapandı.Telefonda şifre olmadığından rahatça açtım.Instagram uygulamasını görünce bastım.Telefonun sahibinin hesabına girdiğimde paten kayan kirpi görmüş gibi oldu yüzüm.Çünkü hesap bizim gergedancığa aitti.İsmi de Yağız Kaftancı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhabir
HumorElçin Gezgin... Sakar mı sakar,acemi mi acemi bir muhabir... En önemlisi çılgının önde bayrak sallayanı... Sinan Kaftancı... Ağırbaşlı,sakin ama içinde deli saklayan bir muhabir... Elçin'in Sinan'ın içindeki deliyi çıkartma hikayesi... Girişler sağd...