Som Cler badgirl v čiernom oblečení , ktorá každému odvráva a nemá žiadnych priateľov. Každý ju pozná ale nikto nevie jej meno lebo ho nechce nikomu povedať. Hned prvý deň na základke povedala všetkým učiteľom nech ju volajú priezviskom. Teraz je to preste dva mesiace od smrti jej rodičov a ona sa sťahuje do Ameriky za svojou rodinou. Začne tam chodiť na strednú.
V deň odletu:
Zobudím sa na zvuk toho strašneho budíka a vstanem. Pomalým tempom sa došuchcem do kúpeľne a urobím si rannú hygienu. Oblečiem sa (obrázok) a zavriem posledný kufor zo zviškami mojich vecí. Zídem do kuchyne a najem sa. Za tri hodiny mi letí lietadlo do Ameriky. Znesiem si dole kufre a posledný krát sa poobzerám po dome. A je to tu odchádzam. Výjdem pred dom a zavolám si taxík. Mám zo sebou asi päť kufrov takže to nebude úplne jednoduché. Príde taxík a taxikár mi dá väčšinu batožiny do kufra. Sadnem si dopredu a poviem mu nech ma zavezie na letisko. Zastane pred letiskom a pomôže mi dotrepať moje kufre až ku pásu na batožinu. Poďakujem mu a zaplatím. Za pol hodinu mi letí lietadlo. Poukladám kufre na pás a prejdem ku kontrolnej časti ( taká ta časť letiska kde vás prehladajú a tak). Nastúpim do lietadla a letuška začne výklad. Keď skončí vzlietneme. Ja si dám slúchadlá do uší a počúvam hudbu. O päť hodím nám pilot oznámi že sme tam a všetci začnú tlieskať. Vystúpim z lietadla a zoberem si batožinu až ku východu. Tam ma už čaká môj strýko a teta. Pozdravím sa s nimi, nastúpim do auta a vyrazíme. Zastavíme v nejakóm meste Becon Hills. Divné miesto. Zastavíme pred veľkým domov. Vynesiem si kufre do mojej novej izby a všimnem si že je vymaľovaná na čierno poteším sa a zídem dole. "No čo páči sa ti nová izba?" spýtala sa teta. "Je úžasná a ehm možem ísť prosím von nech sa s niekym zoznámim?" opýtala som sa narovinu a teta len prikívla. Obula som sa a vyšla som von boli asi štyri hodiny. Išla sim do najbližšieho stánku a kúpila som si balík cigariet. Na zajtra ich budem potrebovať. Chvíľu som sa len tak potulovala a potom som šla domov. Hneď som vošla do izby vybalila som di veci a išla som spať.Tak dúfam že sa prológ páči aj keď je trochu kratší ako som dúfala. Ale čo už 😂. Zajta vydám ďalšiu časť.
-Tammy
YOU ARE READING
Nový život (Teen Wolf)
WerewolfCler je dievča zo Slovenska ktorá sa kôli strate svojich rodičov musí presťahovať do malého mesta Becon Hills za svojov rodinou. Čo sa stane keď spozná nadprirodzeno? Stane sa aj ona jeho súčasťou? Upozornenie. Môžu sa nachádzať sprosté slová a sexi...