Telefonumun alarm sesiyle gözlerimi araladım . Sabahın bu saatinde kalkmaktan nefret ediyordum . Uyku problemleri çeken biri olarak bir de uykumu tam alamadan kalkmak feci derecede boktan bir durumdu . Yatağımda yavaşça doğrulurken telefonu elime alıp instagram hesabımı yokladım . Hesabımda fotoğraf paylaşan biri değildim daha çok hayranı olduğum Demi Lovato , Ariana Grande gibi ünlüleri takip etmek amacıyla kullanıyordum. Demi'nin yeni paylaştığı fotoğrafı like'layarak telefonumu elimden bıraktım . Tanrım bu kadına bayılıyordum , tapılacak derece güzel ve seksiydi.Telefonum resmen Demi'nin şarkıları ve fotoğraflarıyla doluydu . Sırıtarak ayağa kalkıp banyoya doğru yürüdüm.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa inip kendime krep ve meyve suyu hazırlamaya başladım.Kahvaltıda krep yemeye bayılırdım hatta krep dışında hiçbir şey yemiyorum desem yalan olmazdı . Kahvaltımı yaptıktan sonra tam bulaşıkları halledecektim ki telefonum çaldı . Arayan Scott'dı . Heyecenlanmıştım açıkçası çünkü ondan hoşlanıyordum hatta Lydia'ya göre Scott da benden hoşlanıyordu . Telefonu açtım ve "Günaydın Scott " dedim kocaman bir sırıtışla. O da "Günaydın Hayden , ya dün okulda göremedim merak ettim ondan bi arayayim dedim , iyisin demi ?" dedi.Beni merak etmesi acayip hoşuma gitmişti , "Evet iyiyim , korkulacak bişey yok " dedim ve sırıtmaya devam ettim .Cevabımdan sonra rahatladığını hissetmiştim."Şey okulda görüşelim o zaman " demesiyle anında cevap verdim "Aynen görüşelim yani şey ıı iyi olur galiba " sanırım utanmıştım ama bozuntuya vermemeye çalıştım.Telefonu kapattıktan sonra odama çıktım ve ne giyeceğime karar vermeye çalıştım ..