Hobiler

268 0 1
                                    

Farkýndayým uzun süredir yazmýyorum, uzun bir mola vermeye karar verdim diyemeyeceðim çünkü mola vermeyi býrakýn wattpad a bile girmiyordum. Son býraktýðým halinden bu duruma gelmesine baya þaþýrdým, tekrar yazmaya baþlamak istedim.

Neyse özet geçeyim :D

Tatildeyim, sizler için yazabileceðim tarifler yanýmda deðil, internetten bulup yazmayý da biraz gereksiz buluyorum sizde bakabilirsiniz sonuçta. Bu yüzden bu seferki konum biraz farklý olucak. Tavsiye vereceðim ama güzellikle ilgili deðil.

Arkadaþlar Kendinizi Geliþtirin.

Evet, bu sefer ki konum bu olucak.

Etrafýmda ki bir çok kiþi bütün gün yatýyor, tembellik yapýyor ve bir de bunu çok süper bir þey gibi gururla söyleyenler var. Hayýr, berbat bir þey yatmayýn uyumak kötüdür yatan tembeldir tembellik kötüdür gibi þeyler demeyeceðim herkesin kendi düþüncesi ama neden vaktimizi daha keyif alabileceðimiz, geleceðimize kiþiliðimize pozitif yönde bir þeyler katacak þeylerle uðraþmayalým?

Genellikle bahaneler zamaným yok, imkaným yok, alaným yok... Diye uzayýp gidiyor. Ama eminim ki her durumda uðraþýlacak bir þeyler bulunabilir.

Aranýzda mutlaka hobileri olanlar vardýr sanýrým bu bölüm onlar için biraz boþ olabilir. Ama kendinizi her zaman biraz daha geliþtirmeye bakýn.

Þimdi aklýma gelen faaliyetleri yazacaðým ama bunlardan birine baþlamadan önce mutlaka araþtýrýn, bir hevesle baþlayýp yarýda býrakmayýn. Sevip, uðraþabileceðiniz þeylere yönelin.

-Fotoðrafçýlýk

-Yazýlým

-Basketbol, voleybol, futbol, su topu, hentbol, tenis... kýsaca spor

-Resim çizme

-Enstrüman çalma (sadece gitar keman piyano olarak bakmayýn belkide çok seveceðiniz ama hiç bilmediðiniz enstrümanlar keþfedeceksiniz)

Bunlar cidden çok klasikleþmiþ tavsiyeler ama iþe yarýyor ki her defasýnda söyleniyor. Daha bir sürü çeþit olabilir ben sadece aklýma gelenleri yazdým.

Cidden arkadaþlar kendinizi geliþtirin, bir yönde ben çok iyi bunu yapabilirim deyin. Bu yönde kendinizi geliþtirin daha ileri gidemeyecekseniz yeni hobiler bulun, kurslara yazýlýn, kiþisel geliþim kitaplarý okuyun, internetten yapýlabilecek þeyleri araþtýrýn bu iþlerle uðraþan insanlarla buluþun onlardan öðrenin hem yeni insanlar daha iyi olur hem de kalabalýkla yapmak daha eðlenceli olabilir.

Size bu kadar tavsiye veriyorum tabi ki bende sürekli geliþtirmeyi deniyorum. Boþ zamanlarýnýzda bile durmamayý deneyin.(sürekli hareket halinde olmak formunuzu korumayý belkide zayýflamanýzý bile saðlar :D ) Sürekli baþkalarýndan ilgi görmeyi bekleyen ama hiç bir iþle meþgul olmayan kýsacasý boþ gelip boþ giden insanlardan olmayýn. Deneyin. Ne zaman öleceðimiz bile belli deðil. Hiç paten sürmeden, deðiþik kültürlerin tatlarýný denemeden, asla basketbol oynamadan ölebilirsiniz, zamanýmýzý iyi kullanýn bdjdjdj

Ay ben kendimi kaptýrdým baya gaz vermeye baþladým dbdjdj neyse arkadaþlar daha sonra tekrar yazarým dbjdjd

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kızlar için güzellik tavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin