.......
Sel: Ariana pleaca din camera mea! Lasa-ma in pace!
Ari: Nu ! Stii ca sunt mai buna si de aceea vrei sa te las ,dar nu o voi face.
Sel: Serios? Bine ,da esti mai buna,poti pleca.
Ari: Esti sarcastica. Spune asta sincer,ambele stim .
Sel: Pleaca din camera mea ca de nu..
Ari: Ce o sa imi faci? Stii ca nu ai voie sa iti stapanesti puterile ,scumpo!
Sel: Nici tu nu ai voie,deci poti sa pleci pana nu ma enervezi mai rau .
Ari: Oricum focul e inutil . Il pot stinge cand vreau!
Sel : Iti arat eu tie...
-si se aude o bubuitura-
Ari: Esti nebuna? Era sa iau foc !
Sel: Meriti asta !
Selena o impinge sa iasa afara..
Sel: Am uitat sa ma prezint,sunt Selena,o printesa ce stapaneste focul, am si o voce frumoasa si o sora enervanta care stapaneste apa. Parintii nostri stapanesc pamantul si aerul. Eu si Ariana suntem de aceeasi varsta ,dar simt ca parintii mei o plac mai mult pe ea.
Ari: Hei ,sunt Ariana, o cantareata cu o voce angelica si o stapana a apei. Am o sora insuportabila,Selena. Simt ca parintii mei o iubesc mai mult..
Dupa cateva ore :
Selena se plimba linistita prin gradina palatului cand ,deodata,incepe o ploaie puternica cu fulgere si tunete. Selena nu putea vedea nimic din cauza ploii.
Sel: ARIANAAAA! TE URAAASC!
Ariana o priveste de la fereastra razand. Selena alerga si ,cand se apropie de poarta,aluneca intr-o baltoaca. Ajunge,plina de noroi si uda leaorca, in camera Arianei.
Sel: Ariana te urasc!
Ari: Mai sa fie, iti cam plac ploile.
Sel : chiar ma dezgusti! De ce mi-ai facut asta?
Ari: Doar m-am razbunat..
Sel: Esti asa de enervanta.
Dupa o zi:
Ariana citeste in gradina palatului , insa totul ia foc.
Ari : Selena,lasa joaca! Opreste-te.
Sel: Nu ! Sa vedem daca poti stinge asta!
Ari: Selena..o sa sting totul ,o sa vezi!
Sel:Bine..
Oriunde se uita,vedea numai foc. Ariana incerca sa stinga totul,dar degeaba .. Deodata ,Ariana lesina in mijlocul cercului de foc. Toata gradina ardea ,insa ...
YOU ARE READING
Doua printese,un singur tron
FantasyO poveste despre doua printese, Selena si Ariana ,care stapanesc focul si apa. Nu se suporta pana cand soarta le pune la incercare,acestea dovedin iubirea si faptul ca nu pot trai una fara cealalta .