Κεφάλαιο 1

731 33 3
                                    

Έλλη

Γαμώ την τύχη μου μέσα σε αυτό το σπίτι ποτέ θα γίνω 18 να σηκωθώ να φύγω έχω βαρεθεί να ακούω κάθε μέρα να μαλώνουν.
Δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσω και να τους ακούω.

"εγώ φεύγω"

Καμία απάντηση μα φυσικά από τη μέρα που πάτησε αυτός ο μπάσταρδος εδώ μέσα εγώ δεν υπάρχω. Άντε μωρέ να πάνε όλοι στο διάολο. Αρχίζω και περπατάω μέχρι που φτάνω σε μια εγκαταλελημένη αποθήκη σκέφτηκα αφού έχω το ηχειάκι μου μαζί θα βάλω μουσική και θα αρχίσω να χορεύω έτσι και αλλιώς δεν πρόκειται να με δει κανείς.
Μπαίνω μέσα και βάζω μουσική αρχίζω να χορεύω μέχρι να μην μπορώ να πάρω ανάσα έτσι σταματάω και πάω να βγάλω νερό από την τσάντα που είχα πάρει μαζί μου.
Την ώρα που έπινα νερό άνοιξε η πόρτα και μπήκα μέσα μια ψηλή κοπέλα με μακριά μαύρα μαλλιά και όταν με είδε γούρλωσε τα μάτια της. Ίσως πρέπει να είναι δικιά της η αποθήκη, καλύτερα να ζητήσω συγγνώμη και να φύγω.

Ε: εμμ συγγνώμη που μπήκα έτσι όμως νόμιζα πως είναι εγκαταλελημένη και σκέφτηκα να μπω για να ξεθυμάνω λίγο
Κ: κανένα πρόβλημα, όμως από τι να
ξεθυμάνεις;

Ε: λοιπόν δε μπορώ να σου πω. Καλύτερα να φεύγω

Κ: μπορείς οπότε θέλεις να έρχεσαι να ξεθυμάνεις

Ε: ευχαριστώ

Βγήκα από την αποθήκη και άρχισα να προχωράω προς το σπίτι, κάποια στιγμή άκουσα κάτι φωνές γύρισα το κεφάλι μου να δω και ήταν δύο έφηβοι που...ο ένας χτυπούσε τον άλλο κάτω στο πάτωμα; Παναγιά μου!
Άρχισα να τρέχω προς το μέρος τους.

Ε: εεε...εσυ άσε τον ήσυχο!

-:μπα και ποια είσαι εσύ που θα μου πεις τι θα κάνω;

Ε:ρε άκουσες τι σου είπα δίνε του

Τ:κοπελιά καλύτερα να φύγεις εσύ από εδώ

-:χα κάτι ξέρει ο μπάσταρδος για να στο λέει άντε καν'την

Ε:καλύτερα να φεύγεις εσύ και σε παρακαλώ πολύ...μπάσταρδος είσαι και φαίνεσαι

Τ: κοπελιά αυτό δεν έπρεπε να το πεις

Πριν προλάβω να μιλήσω νιώθω τη γροθιά του τύπου με το μαχαίρι να προσγειώνετε στο πρόσωπο μου.

Ε: αυτό μπάσταρδε δεν έπρεπε να το κάνεις

Του είπα και τον ξάπλωσα κάτω. Άρχισα να του ρίχνω μπουνιές στο πρόσωπο του μέχρι να βγάλει αίμα μόλις άρχισε να μουδιάζει η γροθιά μου τον έπιασα από το γιακά και τον σήκωσα.

Σαΐτες (Toquel)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora