Yeni bir şehirde yeni bir güne başlamak heyecanlı olacaktı.Üzerimi giyip süt ve gevrek yedim.Okulda da ilk günümdü.İyi arkadaşlar olması için yalvarıyordum.İçeriye girdiğimde "Yeni kız bu olmalı." gibisinden fısıldaşmalar duydum.Sınıfımı buldum ve içeriye girdim.Hemen bir kız yanıma geldi.
-Selam ben Selly :) Yeni gelen kız sen olmalısın ?
-Selam ben de Katherina , kısaca Kath diyebilirsin.Ve evet , ben yeni kız :)
-Güzel.Yanıma oturmak ister misin ?
-Tabii :)
Bu kızla iyi anlaşacağa benziyorduk.Kitabımı açarken bana dik dik bakan birini gördüm.Siyah saçlı , mavi gözleri vardı.Çirkin biriydi diyemeyeceğim.
-Hey Selly.Şu mavi gözlünün sorunu ne ?
-Jeremy'den bahsediyor olmalısın.Garip biri ama sana neden böyle baktığına dair hiç bir fikrim yok.
***
Çıkışta Selly ile buluşmaya ve ders çalışmaya karar verdik.Dersi dinlememem bunun sebeplerinden biri tabii.Ayrıca o Jeremy denen çocuğun olayını merak ediyordum.
-Hoşgeldin Selly :)
-Selam Kath.
-Aslında daha çok sınıf hakkında falan konuşmak istiyorum ben.
-Imm , peki.Ne öğrenmem istersin ?
-Şu Jeremy 'i ne kadar tanıyorsun ?
-Demek konu yine Jer.Ben ondan hoşlanıyorum Kath.Bu konulardan bahsetmeyelim.
-Üzgünüm ama ben gerçekten , neyse boşver.
-Gitmeliyim.
-Selly konu Jer mi ?
Cümlemi bitirmeme izin vermeden gitti.Benim niyetim o değildi.Yani ondan hoşlamam.Çok garip biri.Okulda Selly ile konuşmam lazım sanırım.Evde tek başımaydım.Annem ve babam bir iş gezisindeydi.Normalde tek başıma korkmazdım ama o gün tuhaf bir his vardı içimde.Beni korkutan bir his.Ki genelde hislerim kuvvetlidir.Bir şeyler olacak.Ama belki yüzümü yıkayıp kendime gelmeliydim.Tam gidecekken telefon çaldı.Numarayı bilmiyordum ama o kafayla cevap verdim.Arayan Jer'miş.
-Kath odana gir kapıyı , pencereyi kilitle çabuk !
-Ne !? Ne saçmalıyorsun sen ya.
-Zamanın yok çabuk ol !
Telefonu yüzüne kapattım.Bu çocuk çıldırmış olmalı.Selly onda ne buluyor anlamadım.Yüzümü yıkamak için tekrar lavobaya yöneldim."Hala ölmedim".Yüzümü yıkadım ve aynaya baktığımda bir çığlık patlattım.Arkamda ağzı kanlı biri vardı.Kırmızı gözlü birisiydi.Arkamı döndüğümde aniden beni ısırdı.Beni bırakması için çırpındım.Birden bıraktı beni.Jer'i gördüm.Aman tanrım Jer o insan , yaratıkla kavga ediyordu.
-Hey hey , Jer o yaratık çok tehlikeli !
-"Ben daha tehlikeliyim" dedi.O yaratığın cesedini göstererek.
-Ne ?! Jer ne oldu , o yaratık ne , sen nesin ? Hiçbirini bilmiyorum ama o cesedide alıp defol evimden !
-Kath ben ...
_____________________________________________________________________________
-Sorry , bölümler kısa olacak.Bilgisayara giremiyorum ve kısıtlı zamanım var. :P
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Ben Daha Tehlikeliyim !"
VampireSadece normal bir yaşam isteyen , aşık olduğunu düşünüp kandırılan doğaüstü bir kız.