#Vai

18 1 0
                                    

A doua zi...Se duse acolo..A inceput sa vorbeasca cu ei si se alaturase grupului... A început sa practice in fiecare zii...
Nicu a auzit ce face Ariana asa ca intr-o seara s-a dus la ea.cu in bughet mare de trandafiri... Rosii cu negru.. Era asa dragut buhetul... 😍😍❤
-Buna Ariana...
Ariana avea o fata de... WTF.. Ce cauta aici....
Buna... Dar ce vrei de la viata mea.?? Oricum sunt neimportanta pentru tine😰😱..
-Ba nu.... Chiar tin la tine...
-minciuni...
Si trandise usa... Nicu stia doar ca se droghează... Nu ca.... A devenit satanistă. .
Arianei ii parea rau ca ii inchise usa in nas... Infine noapte trecuse greu... Pentru ea se gandea doar la el...
Oricum dimineata se îmbrăcase in roba ei... Si porni spre cladire... Dar înainte se oprit la un magazin de unde luase... Lumanari rosi... Si bețișoare parfumate... pentru ritual..
Ajunse acolo cand a vrut sa sara geamul s-a dezechilibrat .. Si a cazut dar a prins-o un baiat frumos... Cu parul negru ca mura.. Ochi verzi... Imbracat intr-o roba roșie..
-Buna... Cine esti?
-Buna.. Sunt Ariana Niculescu ..tu cine esti??
-sunt Cosmin Smith.. Incântat...
Ce cauti aici?
-pai... Ce pot sa fac?? Am venit la ritual..
-Satanist asa-i??
-Dap..
Hai mergem împreună da?
Da..
Dupa ritual
-vrei sa mergem undeva... Astazi??
-Da...pe la cat?
-20:00 ..ok??
-da bine...stau pe strada pictorului.. Bloc C13 apartament 57..vi sa ma iei??
-da
Este ora 19:50..si cosmin aparu.. Fata era gata de mult.. Mersera la o cofetari.. Apoi la un restaurant... Nu au vorbit nimik interesant... Despre Satan...

O Viata....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum