Chorong's pov
Chorong :luhan!!!kitaryeo!!
Luhan berhenti...die pusing then dia senyum..
Luhan :palli wa!!or aku tinggal kan kau...
Chorong :yah!!huh....kenape lah cepat sangat cuti habis....
Luhan :hrm?it's not like you...
Chorong :hehehe...cuti ni...aku tak dapat rehat langsung sebab nenek aku datang melawat..so..kene jafi sopan santun sikit...penat!!
Luhan :aigoo....neol jinjja...
Chorong :hehehe...gaja...nanti lambat...Kiteorang berlari ke sekolah..well..aku atlet balapan..while luhan with his favourite football...captain lagi..
Chorong :wah...setiap hari...mesti locker kau penuh....best nya jadi orang popular....
Luhan :well...it's luhan...kau patut bangga ade bestfriend handsome macam aku tau...
Chorong :eii...perasannya...dah lah...aku masuk kelas dulu...jumpa time rehat...annyeong...
Luhan :nae...Aku masuk ke kelas...haih..kenape lah aku tak sama kelas dengan luhan...hish...die lah ni..orang suruh study tak nak...
Bomi :yah...chorong ahh...
Chorong :hrm??
Bomi :boleh bagi luhan tak?
Chorong :again?kan aku dah cakap..dia tak suka chocolate...
Bomi :then...dia suka ape?
Chorong :entah...dari kau bagi die...apa kate kau bagi aku..aku lain..aku makan je ape orang bagi...
Bomi :nae..nae..kau boleh ambik...
Chorong :assa!!by the way...kau sule luhan ke?
Bomi :ani..just respect him...
Chorong :owh..rwspect pon kene bagi hadiah eh?
Bomi :aigoo...kau ni...bagi pon tak boleh ke?
Chorong :heheh...Mrs song :selamat pagi class...
Pelajar :selamat pagi mrs song...
Mrs song :okay..hari ni...kita ade pelajar baru...come in...and..inroduce yourself...
Hyungsik :annyeonghaseyo..park hyunsik imnida...i'm from incheon...Wah...handsome nya dia!!!well...semua budak perempuan dah menjerit...
Mrs song :kamu boleh duduk sebelah hayoung...hanyoung...put your hands up...
Hayoung :nae!Aish..dia duduk belakang aku lah!!aipp...chorong ahh...watch your attitude...focus!
Kelas berjalan seperti biasa...
Mrs song :okay...dont forget the work that I give..class dismiss..
Student :nae~Lepas je mrs. Song keluar....pelajar perempuan serbu hyungsik...
Chorong :bomi ahh..annyeong...
Bomi :tak nak tegur ke?
Chorong mian..maybe another time..nanti luhan tunggu pulak..
Bomi :nae...annyeong...Aku terus pergi kelas luhan...wah...just like I though...popular nye die....setiap hari bila aku pergi kelas die...mesti ade girls dengan die...
Chorong :luhan ahh....
Luhan :o'chorong ahh..okqy girls...saya pergi dulu...annyeong...
Girls :aww....Luhan :gaja...
Chorong :untung...
luhan :mwoga?
Chorong :kalau aku tak de pon..takde lah kau sunyi kan...mesti ade je orang nak berkepit dengan kau...
Luhan :hrm...well...that's true..but...kau adalah kau..mana ade orang lain boleh ganti kau...
Chorong :hahaha...poyo lah kau...erm...kau belanja hari ni!
Luhan :nae..nae...Kiteorang beli makanan...
Ish..luhan ni...buli aku pulak...belilah sendiri..nasib tak ramai orang...
Buk!Chorong :ahh!
Hyungsik :mianhae...
Chorong :ah..gwenchana...Aku terus duduk tempat yang luhan pilih...
Luhan :hrm...sape tu??tak pernah nampak pon...
Chorong :owh...new student from incheon...handsome kan?!
Luhan :hah?I'm more!
Chorong :well...habis lah kau lepas ni...mesti peminat kau dah berkurang..
Luhan :like I care...erm...kau..suka die ke?
Chorong :in list...
Luhan :heh..tak de taste...
Chorong :biarlah...handsome..pandai...bukan macam kau...suruh study tak nak..kalau tak..mesti kita satu kelas..
Luhan :mesti bosankan aku takde...
Chorong :perasan!!!
Luhan :hahaha.....To be continue....
Hye!!!this is my new fanfic!!
I hope you will like it..
Sorry..if this is boring!!
YOU ARE READING
everlasting love
FanfictionLuhan and chorong are bestfriend since gred 1.luhan lost his parent...since then..chirong always by his side.are they going to keep their friendship?or...its turn out to have a one-sided love?or maybe...their friendship going worst...