Chorong pov
Aku tunggu dekat dalam gelongsor...
Yah..park chorong!get to your sense..macam mane die nak jumpa kau kalau kau menyorok dalam ni??Luhan :found you.
Chorong :luhan...
Luhan :come out...or..kau nak aku masuk?Aku cepat cepat keluar..
Chorong :kau marah lagi ke?
Luhan :ani..I dont even know who you are...Aku terdiam..wae?!
Chorong :kau kate..kau nak bagitau aku something..
Luhan :kau yakin yang kau boleh handle kalau aku bagitau kau?
Chorong :handle??handle what?
Luhan :huh...sebelum tu..aku nak tanye kau...bile kali terakhir kita jumpa?
Chorong :erm..tadi?
Luhan :yah..neol pabo yah?aninji??
Chorong :yah!!sampai hati kau cakap aku pabo..
Luhan :maksud aku..kali terakhir kite jumpa..sebelum..erm..sebelum kau jumpa aku balik...
Chorong :ouh..one day before we graduate..
Luhan :what's our relationship then?
Chorong :kau buat lawak ke??
Luhan :just answee my question..
Chorong :you are my bestfriend..Kenape die ni??
Luhan :ape kite buat kali terakhir kite jumpa..
Aku terdiam...
Chorong :looks..aku minta maaf pasal tu..aku tak sepatutnya cakap macam macam time tu..mian..kalau kau marah aku pasal tu..aku minta maaf..
Aku tunduk..aku tahan air mata aku...dont cry...dont cry...
Luhan :ok..aku tak marah kau...maybe..but..you need to know something...aku bukan pura pura tak ingat kau...but..I really dont remember you..I've got into an accident...on the graduate day...I lost my memory since that..
Aku terdiam..pandangan aku kabur..
Luhan :chorong!!
Aku kat mane ni??eo..aku still kat taman?
Luhan :eo..kau dah sedar?huh..I told you...you cant handle it...
Aku pusing badan aku...air mata aku mengalir..ni semua salah aku...kalau aku tak gaduh dengan kau..
Luhan :hey..erm...so..I hope..you could forget about me..
Chorong :andwae!!kau tau tak berapa lama aku tunggu kau??no..aku akan tolong kau ingat balik memori kau..
Luhan :chorong sshi...Aku bangun dari luhan...aku bukak fon aku..
Chorong :ni..gambar kite dekat lotye world...kau inhat tak kau dapat kan aku teddy bear dekat sane?haa..yang ni...time kite sambut birthday kau...and kau marah sebab aku datang lambat...
Luhan :chorong sshi..
Chorong :yang ni..kau ingat tak??hari kite masuk sekolah tinggi?
Luhan :chorong sshi..stop it..I cant rememner anything..
Chorong :yang...ni..ti..time..ki..kite...
Luhan :forget me..Aku menangis...
No..no..no!!
Chorong :kau ingat..senang ke aku nak lupekan kau??kau kawan baik aku!takkan senang senang je aku nak lupe kan kau!!
Luhan :jadi mulai sekarang...aku bukan kawan baik kau!aku tak kenal kau pon!!ni...gelang ni...aku taknak pon!!!Cartier kiteorang!!
Luhan baling cartier tu..
Chorong :andwae!!
Pang!!
Chorong :hah..hah..
Luhan :heh..forget about me..we dont know each other..
Chorong :why you has to be this mean??
Luhan :I have my right to do this...Aku tak nak kau masuk lagi dalam hidup aku!!
Chorong :how...how..Stop it chorong...kau yang buat die macam ni .kau yang buat die accident..aku lap air mata aku...
Chorong :fine.aku tak kan..muncul lagi depan kau.
Aku pusing..
Luhan pov
Mianhae..chorong ah..aku tak nak kau sakit sebab aku tak ingat kau..I know its hard..but...I hope you try..
Chorong pov
Urghh..pening nye..huh..aku simpan semua barang aku dengan luhan dalam kotak..then aku letak dekat stor..catier kiteorang!
Aku pergi taman..aki cari catier tu..mane ni??
Tiba tiba hujan turun..aishh...aku teruskan cari...ish...
Luhan pov
Yoora :oppa..nasib baik kite bawak payung...
Luhan :kan oppa dah cakap..yang hari ni akan hujan...
Yoora :eo..oppa..ape die buat dalam hujan ni??die..macam cari something..Aku pandang yeoja yang yoora tunjuk...
Luhan :chorong...
Yoora :eo..oppa kenal ke??hah...tu..yeoja semalamkan?Takkan lah die cari gelang tu....
Chorong :arghh!!aishhh!!mane bende tu!!!!
Yoora :oppa..Chorong ah..stop it..
Eo...namja tu...
Chorong pov
L :chorong ah..yah..kau buat ape ni??
Chorong :catier aku...cartier aku dengan luhan..semalam..ade kat sini..
L :chorong ah..Dah jumpa!!
Chorong :aku dah jumpa...hah..hah..
L :chorong!!!Luhan pov
Chorong ah...its hard for me to see you at this rate...jebal...geumanhaja...
To be continued~
YOU ARE READING
everlasting love
FanfictionLuhan and chorong are bestfriend since gred 1.luhan lost his parent...since then..chirong always by his side.are they going to keep their friendship?or...its turn out to have a one-sided love?or maybe...their friendship going worst...