Scott - Byłaś nowa w szkole. Nikogo tu nie znałaś, bo dopiero niedawno przeprowadziłaś się do Beacon Hills z rodzicami. Podczas jednej z przerw zauważyłaś, że przygląda ci się z zaciekawieniem jakiś chłopak. Uśmiechnęłaś się do niego nieśmiało. On odwzajemnił uśmiech i po chwili podszedł do ciebie, przedstawiając się jako Scott.
Stiles - Twój tata i tata Stilesa są przyjaciółmi. Stilesa znasz już od wczesnego dzieciństwa. Często wspólnie się bawiliście. Już jako nastolatkowie często spędzacie ze sobą czas.
Derek - Przypadkowo wpadłaś na niego w lesie, biegając. Wtedy wydawał się ci niebezpieczny, ale kiedy spotkaliście się drugi raz na komisariacie policji, oboje niesłusznie oskarżeni, odkryłaś, że pod maską zimna i obojętności kryje się miły człowiek.
Jordan - Jesteś w stadzie Scotta. Poznałaś Jordana, kiedy okazało się, że dzieje się z nim coś niewyjaśnionego. Od razu przypadł ci do gustu swoim usposobieniem.
Liam - Przypadkowo wpadłaś na niego, kiedy szybko szłaś szkolnym korytarzem. Z zawstydzeniem go przeprosiłaś, ale on wcale się nie gniewał. Wręcz przeciwnie, wyglądał na zadowolonego, tak jakby od dawna czekał, by cię poznać.
Aiden - Kiedy w Beacon Hills pojawili się bliźniacy, wszyscy twoi przyjaciele ostrzegali cię, żebyś z nimi nie zadzierała. Ciebie jednak coś do nich ciągnęło, byłaś nimi zafascynowana. W akcie desperacji któregoś dnia podeszłaś do jednego z nich, który okazał się być Aidenem i się przedstawiłaś. Wcale nie wydawał się taki zły, jak o nim mówiono.
Brett - Uratował cię przed niekontrolującym siebie wilkołakiem podczas pełni. Kiedy myślałaś, że już po tobie, zjawił się on i rozprawił się z napastnikiem. Zawsze byłaś i będziesz mu dozgonnie wdzięczna za uratowanie ci życia.
*
Jutro pierwszy września, uwierzycie? Wakacje zleciały tak szybko... Ja nie chcę do szkoły! #przedłużcienamwakacje
CZYTASZ
Preferencje Teen Wolf
RandomKolejne, badziewne preferencje z serialu "Teen Wolf". Po co ja to w ogóle piszę? Nie polecam tego czytać. A tak serio, zapraszam, chociaż wątpię, by w moich tworach było coś oryginalnego.