Il vedeam! Il vedeam cum rade,cum se uita pierdut! Il vedeam. M-am dus in fata lui si i-am zis:
-Andrei? Te-ai drogat?!
S-a uitat mirat la mine de parca...nu ma cunoaste.
-Andrei!! Spune-mi acum!!!
-Alexandra...
-Te-ai drogat! Din nou! Ti-am zis sa nu o mai faci! Ti-am spus!
Am iesit din camera trantind usa. Am intrat in camera mea si m-am asezat pe pat incepand sa plang. A intrat el peste mine zicand:
-Scuza-ma...doar ca...a spus asezandu-se langa mine. E vorba de Sara!
-Of...iar e vorba de ea?!
-Da...a afirmat trist.
Sara este asa zisa ,,iubita" a fratelui meu. Din cauza ei el face tot felul de tampenii si se drogheaza. I-am spus de atatea ori sa o lase insa nu asculta. El o iubeste enorm pe ea iar pe ea o doare undeva de sentimentele lui. Cand il vad asa simt cum tot ce aveam mai bun se duce. Il iubesc! E fratele meu!
Incerc de atata timp sa ii schimb sentimentele dar nu se poate. Am adus multe fete frumoase si bune dar el tot dupa idioata aia sufera.
-Andrei,te rog,inceteaza! Nu vreau sa te mai vad asa! Tu nu vezi ca pe ea nici nu o intereseaza ce simti tu? Te rog! Uit-o! Fa-o pentru mine!
-Ale...incerc dar,la dracu! Nu pot! Fata aia a intrat la inima mea! As face orice sa o scot de acolo dar e greu!
O lacrima ii cadea pe obrajii lui imbujorati. M-am dus la el si l-am luat in brate.
-Te iubesc,fratioare! Te rog,ai grija ce faci! Nu as suporta sa patesti ceva rau!
-Si eu te iubesc,soro si...voi avea grija,iti promit!
Am zambit. Simteam cum inima mea e bine acum. L-am luat de mana si i-am zis:
-Vrei sa ne uitam la un film asa cum faceam cand eram mici?
-Suna bine!
M-am dus repejor la parter ,am prefatit canapeaua si am facut si popcorn. Am ales un film de comedie ca sa il vad cum se sparge de ras pe aici. Vroiam sa il vad fericit. Atat!
Am dat drumul la film si ne-am uitat impreuna. Am ras pe tot parcursul filmului si el la fel. Ne-am distrat de minune,impreuna. Dupa film el a adormit pe canapea iar eu am iesit la o cafea cu prietena mea,Ana. Am discutat despre tot ce s-a intamplat. Ea m-a inteles,desigur! Este cea mai buna prietena a mea.Ea mereu ma intelege,ma iubeste si imi e mereu alaturi. O iubesc mult!
Dupa aceea am mers acasa si l-am gasit pe somnorosul de frate-miu dormind,ca de obicei. M-am dus in camera mea,m-am dezbracat de hainele alea si m-am bagat in pat. Mi-am luat telefonul si am auzit un bipait. Aveam un mesaj de la Laur al meu: ,,Iubito! Cand esti libera suna-ma imediat!"
L-am sunat si am aflat ca tarfa fratelui meu e acum cu altul si a si ramas insarcinata. Oricum era o tarfa. Sa faca ce vrea dar daca se atinge de fratele meu matur pe joc cu parul ei! Am inchis telefonul si m-am culcat si eu.
CITEȘTI
Viața Mea
FanfictionSinguratate...oare asta e calea prin care un inger poate devenii un demon?