Zeynepten;
Bizim çocukların gitmesiyle Yağmurun sinirden ağlamaya başlaması bir olmuştu.Bunu kimin yaptığını tahmin edebiliyodum.Tahminimce Helin yapmıştı ya da azra.Şu anda yağmur sinirle ilerliyodu ve bizde onun peşinden gidiyoduk.
"Yemin ediyorum onu öpmedim gittim,yanından gittim."yağmurun söylediği cümleyle içimden bi sinir dalgası geçti.O çocuğa karşı çok sinirlenmiştim.yağmur yemekhaneye girdi ve yemekhaneyi taradıktan sonra ilerlemeye başladı.Dünki çocuğun yanına gidiyordu.Yanına varınca sinirle elini masaya vurdu ve masadaki hatta yemekhanedeki herkesin ona bakmasına sebep oldu.Hala ağlıyordu ama biliyordum uzüldüğü için değil sinirlendiği için ağlıyordu,tanırdım ben kardeşimi.Çocuk şaşkınca yağmura baktı.ayağa kalktı ve önünde durdu.Eliyle gözyaşını silmek için uzandı ama tenleri buluşunca yağmur kendini geri çekti.
"Dokunma bana!"dedi.
"Ne oldu yağmur?"dedi sinirli bir şekilde.
"Senin yüzünden kardeşimi kaybetmek üzereyim ne olacak "
"Ben ne yaptım lan!"cebinden posteri çıkardı ve gösterdi.
"Mutlu musunuz he intikam almak istediniz dimi geçmişte olanlar yüzünden!eğer öyleyse "alkışladı ve "tebrikler başardınız "dedi.arkasına döndü ve yürümeye başlamıştı ki helinler önüne çıktı.
"Demek başardık ha"dedi ve kahkaha atmaya başladı.tamda tahmin ettiğim gibi,sürtükler.
"Siz"dedi yağmur.
"Arkadaşın algılaması biraz zor galiba"dedi ve sudenaz ve azrayla birlikte gülmeye başladılar.
"Ağzına sıçtığımın orospusu seni"demesiyle üzerine atlaması bir oldu.yağmur helini yere yatırmış saçını çekerken bende kankama yardım amaçlı azrayı yere yatırdım.azra çırpınırken sezende sudenazı yere yatırdı.Biz kız döverken yağmurun havalandığını gördüm.ulan helinin sümüklü sevgilisi yağmuru kaldırmış fırlatmıstı.Yağmurun inlemesi kulaklarımı doldurduğunda sezene baktım oda yağmura bakıyordu.Bakışlarını bana çevirdiğinde gözündeki korkuyu gördüm.Hemen kalktım ve yağmurun yanına koştum.Sezende arkamdan geliyordu.Yanına ulaştığımızda yerde yatıyordu ama gözleri açıktı.Dürttük, vurduk.Düsman çocuklarda gelince yağmura seslendiler yağmur kendine gelince sırtını falan tuttu sonra iyiyim deyip ayaklandı.şaşkınlıkla ona bakarken yağmur onu fırlatan çocuğun yanına gidiyordu.Ama çocuk yerde yatiyordu,amk noldu lan buna.
"Kim yaptı lan bunu"yağmur bunu diyince düsmanlardan biri atladı ve "girayy "dedi.
"Peki giray kim amk "bunu dememle kızlar beni onayladı ve cevap beklemeye başladık.
"Yağmurun dün öpüştüğü çocuk."dedi yine aynı çocuk.
"Ben onunla öpüşmedim!"dedi yağmur.
"Neyse yavrum hadi gidek"dedim.eliyle bir dakka yaptı ve yerde yatan adamın yanına gitti.
"seni piç"dedi ve erkekliğine vurdu.
Bize döndü ve gülümsedi "hadi gidelim"
"Acaba sena beril ve ayşe ne yaptı?"
"İnşallah konuşabilmişlerdir çağrılarla"
"İnşallah"ve yürüyerek yemekhaneden çıktık.
Senadan;
Bizim çocuklar hayvan gibi yürürken onlara yetişmek oldukca zordu.ulan insanız insan!Neyse sena sinirlenme kardeşinin,bok böcüğünün size ihtiyacı var.
"Çağrı kankacım biraz dursan mı acaba?""aysenin bunu demesiyle çağrı durdu ve arkasına döndü.
"Siz ne zaman geldiniz ln?"
"Ehe "dedim elimi sallayarak,"senin daha geldiğimizden haberin yok"
"Aynen"dedi berilde.
"Uff abi ayaklarım ağrıdı ya hadi odaya gidek orda konuşun."Cana ilk kez katılıyordum.
"Oha can daha demin mantıklı bişey mi söyledi?"berilde benle aynı düşünüyomuş demek ki.
"Tamam hadi gidelim"yine çağrının peşine düşmüstük.charlie ve melekleri falan.
□□□□□□□
Cağrıların evinde oturmuş konuşuyorduk.
"Ya abi bence yağmurla bi konuşun,sanmıyorum yağmurun böyle birşey yapmayacağını."
"Bencede yağmur böyle bişey yapmaz kanka "ulaş berili onayladı ve bende konuşmaya başladım.
"Yapmaz.kardeşimiz o bizim"
"Tamam konuşuruz."çağrı bunu deyince el çırptık.
Ayşe tuvoletten çıktı ve yanımıza geldi.
"Çağrı bence bi konuş"ayşe salağı bunu diyince hep beraber güldük.
"Ayşe yavrum biz konuştuk ikna ettik bile"beril bunu deyince yine güldük ve devam ettik.
"Hadi be bende iki saatir düşnüyodum nasıl ikna edebiliriz diye."he ayşe yavrum he kesin tuvolette düşünüyodun.hehe inandık.
Yazardan;
Yağmurla çağrı buluşmak için cafeye gelmişlerdi. Yanlarında bizimkilerde vardı.masada gergin anlar yaşanırken garson geldi ve ne istediklerini sordu.Siparişleri verdikten sonra birbirlerine döndüler."eee"dedi çağrı.yağmur başını eğdi ve "öpmedim"dedi.
"Ama yalan söyledin". Yağmur gozleri dolu dolu bir şekilde gözlerinin içine baktı ve "bir anlık olan bir şeydi yemin ederim zaten hemen geri döndüm yanınıza.""ihanet ettikten sonra dönsen ne yazar."çağrının bunu demesiyle ayaklanması bir oldu.yağmur şu anda içinden giraya lanetler okuyordu ama yapabileceği bişey yoktu artık.olan olmuş biten bitmişti.
Ayşeden;
Yine yeniden bir okul günü dahaydı.son bi kaç gündür yağmurla çağrının araları bozuktu ve açıkçası kaç yıllık arkadaşların böylesine bir kardeşliğinin bozulacağını hiç bilemezdik.Kaç gündür çocuklarla yemekhanede falan ayrı oturuyorduk.aynı ş andada olduğu gibi.öğle arasıudı ve 1saatlik tenefüs verilmişti.Yağmurun hali berbattı.Nerdeyse 2gündür doğru düzgün birşey yemiyordu.Telefonuma mesajngelmesiyle çıkardım ve mesajı açtım.can gruba mesaj atmıştı.
Can:of ya birliktede oturamıyoz canım sıkıldı.
Ulaş:aynn ya.
Sena:ya susun salaklar sanki keyfimizden oturmuyoz.
Sezen:çağrı inadından vazgeçmiyoki!
Çağrı:inadımdan vazgeçmemin tek yolu var.
Yağmur telefonuna baktı ve gülümsedi. Umarım iyi birşey derdi çağrı.
Zeynep ve beril:nee?
Çağrı:benim sizinle oturmamdaki tek şart yağmurun o masada olmaması.
Yağmurun birden yüzü düştü ve ayağı kalktı.sonra bağırarak ve çağrılara bakarak şunları söyledi.
"Hey duman!bak artık oturmuyorum masada, hadi o koca kıçını kaldır ve bu masaya gel"işte şimdi yanmıştık çünkü yıllar önce kendimize bi söz vermiştik.ne zaman kırgın veya kızgın olursak birbirimize soyadlarımıza hitap edecektik.
"Kızlar sakın peşimden gelmeyin.yalniz kalmaya ihtiyacım var."dedi ve arkasına dönerek uzaklaştı yağmur.tüm yemekhane bize bakarken cağrı geldi ve masaya oturdu sonrada"eee"diye bir soru yöneltti. Hey allahım ya!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çılgın Aşklar
ChickLitBiz bir şarkının notaları gibiydik.Bir nota düştü yıkıldı tüm şarkı,üzüldü bir müzik,dağıldı evren.Ayrılık bizim için en kötü sondu.Ayrılmamız söz konusu bile değildi.Anlıycağınız bizim için geçerli bir söz vardı ALWAYS AND FOREVER ~~~~~ Her dayim y...