PREFAȚĂ

19 2 0
                                    

- Dracu să vă ia pe toți, nenorocitilor! strig la toti cei care mi-au fost colegi de camera in ultimii 4 ani

Le arat cu o mandrie inexplicabilă degetul mijlociu care le era cel mai bun prieten. Izbesc usa cu putere si ma intrept spre scări. In holul principal ma asteptau jigodiile ce m-au avut pe conștiința 4 ani. Nici nu ma sinchiseam sa ma uit la ele. Puteam deja sa simt libertatea la 2 pasi de mine. Mi-am primit actele deja facute.

-Black Angelina Jones, in sfârșit te văd.

Sângele imi inghetase in vene la auzirea glasului dracesc ce se auzea in spatele meu. La dracu'! Ma intorc lasciv pe călcâie si ii intalnesc privirea. Bunicul meu Edward Jones.

-Oh, stai liniștită drag-

-Sa stau linistita, nici macar nu te-ai sinchisi-, nici nu am apucat sa spun ultimele cuvinte, respiram un aer toxic ce ma ametea îngrozitor. Eram tinuta de persoana care ma intoxicase cu carpa asta nenorocita.

Mi-am inclestat ochii din cauza durerii insuportabile de cap. Am incercat sa iau o gura curata de aer dar plamanii mei erau inclestati. Am tusit puternic si cu toate acestea mi-am adus aminte ce s-a intamplat la orfelinat. Dar ce era mai socant era faptul ca eram in casa mea. Am privit in jur, crezand ca nu e real tot ceea ce vedeam. Era asa cum imi aminteam. Peretii albi cu cateva postere cu vedete. Biroul simplu cu cateva reviste pe el. Ceea ce mi-a atras atentia a fost ceva sclipitor la fereastra. M-am ridicat din pat îndreptându-ma catre fereastră. Era inelul mamei. Inelul pe care il purta mereu,era din aur negru cu un mic diamant , dar ceva era diferit la el.Pe o parte avea o scrijelitura asemanatorare cu litera "H" .Mi-am simtit lacrimile parasindu-mi ochii. Sau cred ca ii parasisera de mult. Mi l-am pus pe degetul aratator exact unde il purta si ea. Imi venea perfect, uneori cand eram mica ma jucam cu el. Am chicotit usor amintindu-mi acele momente. Deodata am auzit usa scartaind in spatele meu, din instinc m-am intors si i-am intalnit privirea lui Edward, nu il pot numi bunic.

-Ha, nici nu te deranjezi sa bati la usa înainte sa intri la fel cum nici nu te-a interesat viata mea in rahatul ala!

-Mda, cum zici tu. Te-am lasat acolo pentru protectie si pentru pregatirea a ce urmeaza sa se întâmple cu viata ta. Credeai ca te las sa-ti faci de cap pe strazi, pff sa crezi tu domnișoară, spuse marcandu-ma pe mine cu "protejarea la orfelinat".

-Aha, protejare pe dracu. M-ai aruncat acolo ca pe ultimul sac de gunoi.

Isi da ochii peste cap si surprinzator dupa 4 ani nu arata deloc diferit la varsta pe care o avea.

-Hai sa trecem peste asta. O chem pe Jasmine sa-ti aduca ceva de mancare si sa te conduca spre baie. Casa am pastrat-o eu daca te intrebi. Totul a fost reamenajat inafara de camera ta.

-In fine...zic la final cu gândul la vorbele lui..ce urmează sa se întâmple..?


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 02, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Lost Love | The Devil May CryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum