Dacă vei merge pe cursul apei vei ajunge într-o vale. Aceastã vale este o minunăție a naturii: păduri și poienițe ce dau senzația că acele locuri nu au fost pãtrunse de picior omenesc, animale ce trãiesc în armonie si desigur cascada."O cascada cu puteri magice", cum spun bătrânii. Deși aveau dreptate, nu au fost luati în seamă de tinerii preocupati de dezvoltare.Aceasta se numea Valea cea Neagră.
Din Valea cea Neagră până în satul din apropiere era cale lungã. Valea era izolată pentru a fi protejată deoarece ea ascundea un secret.Un secret ce avea sa schimbe multe vieti. Iar câteva din aceste vieti se aflau în apropiere continuându-și vietile.
Satul din apropiere fusese controlat de un moșier bogat pe nume Cristoph. Era un bărbat puternic și bun care știa când să-și folosească autoritatea si când să fie un bun prieten. În fiecare zi era întâmpinat de zeci de lucrători deoarece nu rezista să nu-și lucreze propriul pământ.Moșierul nu era privit de țărani ca fiind stăpânul, ci mai mult ca un prieten. Focurile de tabără, șezătorile se țineau in lanț pe perioada verii. Toți locuitorii erau fericiți. Dar cum o viață are un termen , așa a avut si fericirea. Atunci cand a murit moșierul s-a făcut mare vâlvă. Tot satul a tinut doliu. Totusi aparea urmatoarea intrebare:" Cine avea sa le fie noul mosier?"
Nu au avut de asteptat mult. Dupa o saptamana la mosie intra o trasura ce ascundea noul stapan.
Daca satenii se asteptau ca totul sa fie bine, se inselasera amarnic. Noul stapan era dur ca o piatra, ceea ce spunea trebuia sa fie lege. Imediat ce a intrat in conac a chemat administratorul si au petrecut minute bune impreuna penru al pune la curent cu starea financiara. Dupa aceea a introdus cateva reguli, pe care personalul trebuia sa le implineasca. Unii s-au revoltat si au fost pedepsiti. De atunci cativa ani au fost nu tocmai favorabili pentru sateni, dar nu aveau de ales.
CITEȘTI
Intamplare
Historical FictionTotul a început de la o întâmplare. Sau cel puțin așa credeam. Multă lume mi-a spus că nu am voie să fac anumite lucruri pentru că nu este bine. Și aveau dreptate, deși dacă aș fi ascultat acum nu eram bogata și cu o familie fericita. Aveți grij...