Bella
Azi ma gândeam să petrecem puțin timp doar noi fetele!Băieți iau luat pe copii si au plecat prin oraș și am rams doar fetele mari,neam așezat la o masă la Teresa de pe plaja!!
Bella:Si fetelor cum merge relațiile cu băieți?
Alex:Minunat!!
Yamika:Foarte bine!
Myako:Eu si Axel ne înțelegem de minune!!
Teresa:Bine!
Lia:Interesant!
Sofia:Si fetelor nimic adică știți la ce ma refer!Se uită una la alta nu înțeleg la ce se referă Sofia!E clar ca lumina zilei,sofia perversa mai ești!
Myako:La ce te referi?
Alex:Nu Înțeleg?
Lia:Se referă dacă una din voi a făcuto !
Yamika:Tot nu înțeleg!
Teresa:Nici eu!
Bella:Oh Doamne!Fetelor ascultați voi înafară de Myako Aveți 18 ani,Myako 17 ne referim dacă una din voi a făcuto pentru prima dată!
Fetele:????
Sofia:Oh Doamne!!Niho-niho!!
Fetele:What!!!!!Se fac roși la fața!!Insfarsit și-au dat seama Doamne!!
Noi:Deci?
Alex:Sigur ca nu!!
Myako:Eu si Axel nu!!
Yamika:Nu!
Teresa:Nu,nu,nu eu si Mark nam făcut nimic!!
Lia:Deci nici una!
Myako:Ce va apucat să întrebați asta??
Alex:Da!!!
Bella:Aveți o vârstă e normal sa întrebam!Doar știți la vârsta voastră deja așteptăm copii!
Noi:Știm!
Myako:Adică nu n-am făcuto încă cu Axel!Spune rușinată!
Teresa:Nici eu cu Mark!
Yamika:Nici cu Fudou!
Alex:Jud!
Lia:Nu mai e mult si o sa ajungeți si la etapa asta a relației voastre!Se fac si mai Rosi la fața eu cred că e de ajuns pentru ele pana nu lesina pe aici!Hihi!
Myako
Întrebările lui Bella,Lia si Sofia Ma fac sa ma simpt ciudat!!Timpul a trecut ceasul era 18:00 mergem în casă ma duc in camera după ma duc la baie când intru Axel era acolo și era gold!*_*!
Myako:Kya!
Si închid ușa!!
Myako:Scuze,scuze!!N-am vrut!!
Axel:Nu-i nimic!După ma duc repede în cameră și vine si el era doar în pantaloni!
Myako:Scuze îmi cer scuze!
Axel:Trebui să bați la ușă !
Myako:Mai speriat să știi!
Axel :Eu team speriat?
Myako:Da!
Axel:De ce?
Myako:Ca ....erai gold!Ca ..team..
Axel:Bine scuze data viitoare o sa fac dus îmbrăcat!Si încep să-mi imaginez cum ar fii ca Axel sa facă dus îmbrăcat!Doamne la ce mă gandesc!!
Axel:Ce?
Myako:Nimic,ma gândeam cum ai arăta îmbrăcat în duș!
Axel:....
Myako:Scuze data viitoare bat la ușă!
Axel:Ok!Si iese din camera ma arunc în pat și îmi bag capul în pernă si încep sa urlu!!După un timp Lia si Bella Vin să îmi spună ca vom merge la o petrecere!Bella rămâne să îmi aleg o ținută!!
Eram dezbrăcată si inca nu mi-am ales nimic!Bella:Ce spui de rochia asta!?
Myako:Nu vreau nici o rochie!
Bella:Dar îți stă bine întruna!
Myako:Stiu dar nu,vreau!
Bella:Pai....!Axel
Băieți miau spus ca vom merge la o petrecere si m-am dus sus ca să văd dacă Myako merge când intru rămân ca o statuie!*_*
Myako era dezbrăcată !Myako:Kyaa!!!!!!Nu știi sa bati!!?ești nesimptit!!
Si ies repede si închid ușa!!
Axel:Am învățat de la cel mai bun!
Myako:Hai nu fii ironic!Ai văzut ceva?
Axel:Nu,nu!Spun mințind!Ok are un corp drăgălaș si sexy!Ba la ce dracu ma gândesc Axel nu ești un pervers!!cobor jos unde erau doar Mark,Jud si Fudou!
Mark:Axel Ești bine?
Axel:Da!
Jud:Nu prea pari!
Fudou:Ești cam roșu la fața ai febra?
Axel:Sunt ok!
Mark:Si atunci dece ești roșu la fața?
Axel:Pentru ca am văzut ceva ce nu trebuia s avad!
Ei:Ce anume!Îmi pun mâinile la Ok!
Axel:Pe Myako dezbrăcată!
Băieți:What!!
Jud:Vorbești serios?
Axel:Da am mers sa vad daca vine si ea la petrecere si când am intrat ea era dezbrăcată!Doamne trebuia sa bat!Mai întâi ea acum eu!
Fudou:Wow,wow cum adică mai întâi ea apoi tu?
Mark:Stai așa Myako tea văzut gol?Spune aproape râzând!
Axel:Da când eram la baie si am ieșit de la dus!Au început să râdă!Da bineînțeles e amuzant!Hm!După coboară Doamne cum sa ma uit la ea când am văzut ce...nu trebuia sa vad!!Pai as fii văzut la un moment dat ba nu mai gândi pervers!!Ce dracu e cu mine!!Si am plecat nu prea am vrut sa o privesc pe Myako mie prea rușine!Am ajuns la petrecerea de pe terasa era destul de drăguță restul sau dus sa danseze!După o oră de dans m-am dus pe plaja!O aud pe Myako!aaa...
Myako:Axel!
Mă opresc si ma uit la ea zâmbind!
Axel:Ce e Myako?
Myako:De ce mă eviți?
Axel:Cine eu?
Myako:Da tu!
Axel:ba nu te evit!
Myako:Ba Da mai evitat de când mai...știi tu!
Axel:Te rog nu mai spune destul mie greu la ce am văzut!
Myako:Ce vrei sa spui!?
Axel:Mie rușine asta e!
Myako:Deci asta e credeam...ca..nu-ți..place..cum..arată!
Axel:Poftim ce nu!!Îmi place cum arăți!Doar ca e jenant ca te-am văzut fără haine atâta tot!
Myako:Mmm...Oh,amndoi eram Rosi de mama focului,si îmi amintesc la ce ne intrebat Raito pe mine si pe băieți și mă fac si mai Rosi la fața,deci avea dreptate că vom ajunge la astfel de momente!
Axel:Haide...sa.ne plimbăm!
Myako:Da...O iau de mână și mergem să ne plimbam pe plaja e foarte frumoasa plaja noaptea,dar mai frumoasa e Myako!Hi!Ii zâmbesc și ea face la fel e așa de drăgălașă când face asta!Hihi!După cateva ore ne întoarcem acasă și ne punem la somn o iau în brațe și o sărut pe frunte sii ii urez noapte buna!
Scuze daca sunt greșeli!