Ridley:
-Mehetünk?-állt meg mellettem Max.
-Igen.-bólintottam,majd megfordultam és elindultam be a reptérre.
-Minden okey lesz,ne izgulj.-próbált nyugtatni,miközben felhelyeztük a poggyászainkat a szalagra átvizsgálásra,majd miután mindent kipakoltunk,átmehettünk a kapun.
-Nincs semmi baj,csak aggódom egy kicsit.-mondtam fél lábon egyensúlyozva a bakancsom felhúzása közben-Tommal mi a helyzet?
-Meg van. A srácok figyelnek rá,plusz Natalie lesi minden kívánságát a kis szarosnak,szóval nem panaszkodhat.
-Vannak még fájdalmai?
-Ja. De majd elmúlik. Legalább megedződik egy kicsit.-vont vállat tettetett hanyagsággal.
-Áh,átlátok ám rajtad. Felőlem aztán tagadhatod,ahogy akarod,akkor is tudom,hogy halálra izgulod magad miatta. Egyébként jól áll a nagybátyus szerep.-kacsintottam rá vigyorogva.
-Vigyázz mit beszélsz Grey,még a végén ellátom a bajodat.-nevetett,majd átkarolta a vállam és elindultunk a terminálunk felé-Egyébként,ne hangoztasd,még rontod az imidzsem.-nézett rám vigyorogva,majd beállt a büfé előtti sorba.
-Igazán nem akarom tönkretenni a "macsó" imidzsed. Álljak arrébb,vagy az még belefér,ha melletted állok?
-Te,most,hogy így mondod.-vágott elgondolkodó arcot,mire nevetve vállon bokszoltam-Nyugi,nyugi.-emelte maga elé a kezét védekezően-Maradhatsz. Ez még belefér.-nevetett.
-Igazán nagyvonalú gesztus tőled,hogy megengeded,hogy melléd álljak. Megtisztelve érzem magam.-pislogtam rá elérzékenyülve.
-Ja,én már csak ilyen nagyvonalú vagyok.-vont vállat-De ha jön valami jó maca húzás innen.
-Elmész te a francba!-nevettem fel.
-Mit kérsz?-fordult felém,mikor az ablakhoz értünk.
-Egy szendvicset,meg egy kólát.
-Jól van. Nekem ugyanez lesz.-adta le a rendelésünk a büfésnek,majd előszedte a tárcáját.
-Mi az,még a reggelim is állod? Nem lesz féltékeny a macád?-figyeltem szórakozottan,ahogy fizet,majd vigyorogva megfordul a szendvicsekkel meg az innivalókkal.
-Ja,hogy azt hitted neked is vettem? Ki kell,hogy ábrándítsalak, ez mind az én reggelim.-indult meg a székek felé,majd levágta magát és nekiállt kajálni.
-Hm. Micsoda úriember.-grimaszoltam,a csámcsogását hallgatva-Hallod,komolyan a tátott szádon keresztül az ember egész a gyomrodig látja a kaja útját.
-Nesze,egyél inkább. Addig is csendbe vagy.-vágta hozzám a másik szendvicset.
-Nahát,végül csak nekem adtad a reggelid. Ez a nap egyre jobb.-álltam neki én is kajálni.
-Te hallod.-szólalt meg hirtelen,mikor befejezte.
-Hm?-fordultam felé teli szájjal.
-Candyvel mi a helyzet? Jól átgondoltad ezt?-fürkészett mogyoró barna szemeivel.
-Nem tudom.-nyögtem ki miután sikerült lenyelnem a szendvicset-Együtt nőttünk fel,de ennek ellenére nem tudom biztosra,hogy bízhatok e benne.
-Csak vakon reménykedsz,hogy igen.-fejezte be helyettem.
-Pontosan.-bólintottam.
-És megbeszéltétek a...a tudod azt?-kérdezte óvatosan.
-Nincs mit beszélni rajta. Az a múlt,felesleges lenne már firtatni. Nekem itt van Lauren,csak rá kell gondolnom. Tudom,hogy Candy vigyázni fog rá,mert erre kértem.
YOU ARE READING
Angyalom[határozatlan időre szünetre vonul]
RomanceRidley Grey 17 éves,nem éppen átlagos életet élő lány. Sötét múlt áll mögötte,számtalan hibával. Lauren Parnell,átlagos,szerető családban élő lány. Élete a tanulás,sportolás és a barátkozás. Tipikus amerikai lány,a szülők álma. Ez azonban megváltozi...