YENIDEN ASK

57 7 3
                                    

Genç kız o gün okula yürüyerek gitmek istemişti fakat farkına varmadan çocukluk aşkı olan Emir in çalıştığı dükkanın önünden geçtiğini, dükkanı gorunce farketti. Göz ucuyla baktığı dükkanın içerisinde Emir i gitar çalarken farketti. Onu her gördüğünde aklına eskiden sevgiliyken olduğu anıları geliyordu, yine aynı şey olmuştu camdan bakma ile yetişmiş ve üzgün bi yüz ifadesiyle yoluna devam etti.
Emir ise aranan bir suçlu olup genellikle biryere gitmek için polislerin gözlerinden uzak olmak için hep ara sokakları kullanır. Sıradan bir gün yine ara sokakta yürürken duvarlarda aranıyor yazan resimlerini sökerek ve yırtarak yoluna giderken tam karşısına bir grup polis çıkar. Emir için geldikleri belliydi, Emir hemen kaçmaya başlar polislerde peşinden yakalamak icin koşmaya başlar. Doğan arayı biraz açarken gözüne telde asılan montu farkeder tanımamak amacıyla montu hemen alır ve giyer. Polislerle arayı açan Emir emin adımlarla dikkat çekmemek için yürümeye vaziyetinde ilerlemeye devam eder. Polisler hemen arka sokaktan çıktığı anda Dogan karşısından Beyza nın geldiğini farkeder. Polisleri atlatmak için Beyza ya sarılır aniden ve polislere sırtını dönen Emir, polislerin kendisini farkettirmeden arkasından gecmelerini göz ucuyla izler. Bu durumda Beyza şoktaydı yıllardır kendisiyle konuşmayan sevdiği çocuk birden sebepsizce boynuna sarılmıştır. Polisler gittikten sonra sarılmayı bıraktılar. Emir ve Beyza şaşkınlık icerisinde birbirlerine baka kaldılar. Bu bakışma uzun sürmeden Emir hiç bir açıklama yapmadan koşarak uzaklaşır. Kız arkasından gitme der gibi elini uzatır ama geri çeker elini yavaşça.
Ertesi gün Beyza Emir in çalıştığı dükkanın önüne gider her ne kadar çekimser olsada, camdan Emir in gitar çaldığını gördüğü anda hisleri canlanır, bi süre baka kalır öylece cama sırtını döner yavaşça diz çöker, hafif bi tebessümle gülümser başını yere eğerek. Dışarıda birinin oldugunu farkeder Emir, dışarıya çıktığında Beyza yı görür karşısında. Emir i gören Beyza birden yere çöker o anki panikle. Çocuk kıza elini uzatır ayağa kaldırmak için, çekinerek elini uzatır kız ve ayağa kalkar, ayağa kalkar kalkmaz kız utancından ve eski günlerin anısına yüzünde bi tebessümle gülücük belirir. Emir o an sarılma olayına bi açıklık getirmesi gerektiğini bildiği için konuşmaya başlar, bu konuşma uzadığı için Beyza yı içeri davet eder ve konuşmaya içeride devam ederler.
Çocuk polisler hakkında bi açık vermeden açıklamasını yaparken içeride çalan müziğe kız fiziksel hareketleriyle uyum sağlamaya başlar çocukta gülümseyerek eşlik etmeye başlarken Emir de eşlik etmeye başlar birden. Bir yandan kahvelerini içerken bir yandanda sohbetleri eski güzel anılara kadar giderken. Kızın dikkatini gitar çekince çalması için çocuktan rica eder. Gitarı Çalmakla kalmayan çocuk, gitar çalmayı göstermeye başlar. Sohbet ilerledikçe çocuk kızı öpmeye yelkenlenir yavaşça kıza yaklaşırken kız çekimser bir tavırla dudaklarını büzerek ve ellerini dizlerinin üzerinde yumruk yaparak hareketlerinden bunu istemediğini belirtir. Bunun üzerine çocuk güler ve anlından öper kızı o an. Ikiside utandıkları için göz uçlarıyla birbirlerine bakarken masumca bi gülücük belirir yüzlerinde.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK'TAN HER'ŞEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin