Jmenuji se Lindsey, můj život neni moc zajímavý. Jsem z částečné rodiny. Žiju jenom s otcem, protože matka mě a otce opustila, když jsem byla malá. V životě jsem jí neviděla, nepamatuju si jí. Ani jí vidět nechci. Na co bych hledala někoho, kdo o mně nestojí, že?
Máme se s otcem celkem dobře. Táta je soudce, takže o peníze není nouze. O to by ale ani tak nešlo, nepotřebuju peníze k životu, jako někteří mí vrstevníci.
Je mi 18 a chodím na Střední školu tady v Atlantě. Ve škole mě nemají zrovna rádi, jelikož jsem se jendou vyspala s kapitánem fotbalového týmu Adamem Cartrem. Aby bylo jasno, bylo to na párty a oba sme byli celkem dost mimo. Kdybych věděla s kým mám tu "čest" nikdy v živote bych to neudělala.
Sem kvůli tomu dokonce i šikanovaná od takzvané královny školy, Courtney. Mimochodem, vypadá jako opičí zadek. Ale protože chodí s Cartrem, všichni se jí bojí. No, sem asi jediná která se jí postaví a to je možná můj problém. Courtney nemá ráda lidi, kteří k ní nechovají respekt..
A teď téma kluci. Za celý svůj dosavadní život jsem měla jenom jednoho kluka, jakože co se vztahů týče. Jmenoval se Jason, byl moje první velká láska. On byl ten typ kluka co je drsný na venek, ale když jste spolu je to romantik. Ano, Jason takový opravdu byl. Princ na bílém koni. Jenže náš vztah se po dvou letech rozpadl, když se Jason musel kvůli rodičům přestěhovat do Evropy. Říkal mi, že Paříž je krásné město, ale beze mě bude stát za nic. Milovala sem ho tak moc, ale musela sem se pohnout dál.
Mám jednoho nejlepšího kamaráda. Andrew, on je ten nejvíc sexy kluk, jakýho sem kdy potkala, teda kromě Jasona. Jenže, Andrew kope za jinej tým.. je gay.Nevadí mi to, ale byla bych radši kdyby nebyl. Adam je jeden ze školních fotbalistů.. Quaterback. Všichni kluci z týmu mu řikaj, že nechápou jak se může někdo jako on bavit s někým jako jsem já. No je to tak.
To je asi všechno, říkala sem vám, že můj život není zajímavý.
_______
Jsem Justin.
Justin Bieber.
Můj život je nezajímavý a vzhledem k tomu že mám 21 je to celkem nuda. Né že bych nechodil na párty a neužíval si života, ale moje práce mi v tom někdy brání.
Jsem totiž tak trochu ten zlý. Vybírám si oběť, zjišťuji si o ní vše a mí lidé ji nakonec pro mě unesou. Následuje má nejoblíbenější část - vydírání. Když otec, matka, manžel nebo kdokoliv jiý nechce zaplatit částku kterou určím, řeším to jednoduše.
Jednou ranou.. do srdce.
- Koment & Vote potěší
- Pro první díl min. 4 Votes a 2 Koments
Love Domini and Kamča