hey people this is my first book i hope u enjoy and please comment>.>STAY SPIFFY!!!!!!!!
ROC: WATTS UP PEOPLES I AM 15TEEN AND I AM THE MOST POPULAR DUDE IN SCHOOL I GOT PLENTY OF THE HOES AND I STAY HAVING A BICH RIDING ON MY DICK .IM AT HOME WITH MY MOM (RANDOM NAME) KELSEY SHE IS GREAT AND HER BDAY IS TOMMORROW WHAT SHOULD I GET HER A RUBY MABYE A OUTFIT ect. IM GETTING READY FOR SCHOOL AND IM ALWAYS FLY BUT ALWAYS CAGUALE SO SWEATS, BREADS11'S ,AND A NIKE SHIRT THAT SAY WE DA BEST.
KELSEY: SWEETY YES ROC SAID BREAKFEST IS READY . ALWRIGHT ILL BE RIGHT DOWN.
ROC:WATTSUP MOM MOM:WHAT U SAY BOY ROC: I SAID GOOD MORNING MOM: GOODMORNING BABY ,AS I WENT DOWN THE STEPS I COULD SMELL EGGS ,BACON,PANCAKES,SUASAGE,AND COFFE TO. I ATE SOME PANCAKES EGGS BACON AND SAUSAGE
MOM:HURRY UP BABY U WILL BE LATE FOR SCHOOL SHE YELLED FROM UPSTAIRS AND SHE SAID MY GIRL IS WALKING IN THE HOUSE
ROC: OK MOM HEY BAE U READY
YN: YUP LETS GO!!!!!!!!!!
ROC: WE HOPPED IN MY WHITE AND BLUE CAMARO ,SINCE I LIVED 15 MINS. AWAY FROM SCHOOL WE WERE GONNA GET THERE QUICK.
YN: WERE HERE ,I'LL BE AT BREAKFEST BABE!
ROC OK BABE I'LL BE AT MY LOCKER ,ILL SEE U IN GYM SINCE ITS OUR FIRST PERIOD.
POOH BEAR:WASSUP ROC MAN WERE ,WERE YOU YESTARDAY I WAS LOOKING FOR U EVERYWHERE.
ROC:I WASS OUT WITH ,YN.
YN: I DO BELIEVE I HEARD MY NAME _ U LOOK AT THEM WITH (Y MY NAME IN YO MOUTH LOOK) AND THEY LOOKIN LIKE UUUUUUHHHHH.
BOYS: uuuuuuuuummmmmmmhh
YN: THATS WHAT I THOUGHTLOOK
ROC:NUN BABE POOH BEAR HERE JUST ASKED WHO I WAS WIT YESTERDAY
YN:OHH OK SO LETS GO
YN POV
SO I OVER HEARD ROC,AND THE BOYS
and I think its me or the boys r taking roc to paety and shit and when at his mom house wating for him cuz he sed he been out all day but he comeing bac smelling like dove .IM LIKE WTF BOY YOU SHOULDNT SMELL LIKE DOVE. WHEN WE FIRST GOT TOGETHER I TOLD U IF YOU NOT HAPPY TELL ME IF YOU GONNA "CHEAT" TELL ME.
I NEED TO TALK TO MY GIRL TAYLOR.S
CONVO: HAY CHIKA
TAYLOR: SUP BOO
YN: WE NEED TO TALK ABOUT THE BAE .
TAYLOR: WHO PRINCTEN.