Part 1

536 7 0
                                    



- Αντε ρε Ιφιγένεια σήκω επιτέλους δυο το μεσημέρι εχει παει!!.

Ακούω την μάνα μου να φωνάζει απο την κουζίνα κάτω

- Ενταξη ρε μαμά ηρέμησε λιγο θα σηκωθώ σε καμία ώρα.....!

Δεν απάντησε. Πάλι καλα την ξεφορτώθηκα εχω ακομα μια ώρα ύπνου

Μετα απο δυο λεπτά ανοίγει η πόρτα του δωματίου και βλέπω την μάνα μου να παει να βάλει την σκούπα στην πρίζα

-Εεεεεε!!! Τι κανεις εκει δεν βλέπεις οτι κοιμαμε

- Η ώρα ειναι δυο το μεσημέρι εχω και δουλειές να κανω δεν γινετε να κοιμασε όλη μερα. Άντε σήκω!!

- Πωωω ρε μαμά δεν με λύπασε! Άφησε με να κοιμηθώ πρώτη μερα του καλοκαιριού, τελος και το σχολείο δεν εχω να κανω κατι..!

-Ναι αλλα εγω εχω οποτε σήκω γιατι θα αρχίσω τη σκούπα τωρα.

- Αμάν ρε μαμά δηλαδή έλεος !

Παω να σηκωθώ όταν ακούω τον ήχο  μηνυμάτων απο το κινητό μου.
'Είχατε πέντε κλήσεις απο Αλεξουμπινη πριν μισή ώρα'

Τι θελει αυτη τετεια ώρα κανονικά θα πρέπει να κοιμαται.

Καθε πρωι που πηγαίναμε στο σχολείο μου έλεγε "ΑΝΤΕ να κλείσουν τα σχολεία γιατι αυτο ο πρωινό ξύπνημα δεν το αντέχω αλλο"

Πετάγεται η μαμά μου

- Ααα ξέχασα να σου πω πήρε η Αλέξις τρεις φορές. Λεει θελει να σου πει κατι σημαντικό!

- Ναι! Με πήρε και στο κινητό πέντε φορές.

Σηκώνομαι για να παω στο μπάνιο να κανω ντουζ γιατι χθες το βραδυ ξεθεωθηκα στο χορό...

Πετάω ολα μου τα ρούχα στο πάτωμα του μπάνιου ανοίγω την βρύση και αφήνω το ζεστό νερό να κυλήσει πάνω μου.
Κατευθείαν χαλαρώνουν οι μυς μου.

Μετα απο είκοσι λεπτά βγαίνω έξω παίρνω την πετσέτα που κρεμόταν πίσω απο την πόρτα και την τυλίγω γύρω μου.

Ανοίγω την πόρτα του μπάνιου που οδηγεί κατευθείαν στο δωμάτιο μου και βλέπω φάτσα κάρτα την Αλέξις να κάθετε στο κρεβάτι και να εχει ενα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά !

- Μωρη τρελή τι θες τετεια ώρα εδώ; Και γιατι με κοιτάς ετσι; Εγινε τίποτα με εκείνον χθες στο μπαρ; Πες τα μου ολα!!.

Όσο να πεις 16 είμαστε αλλα η αλήθεια ειναι πως μεγαλοδείχνουμε λιγο οποτε το εκμεταλλευόμαστε.

- Τι λες μωρε! Ένας πεφτουλας ηταν δηλαδή όσο το σκεφτομαι δεν μπορώ αηδιάζω!

Όσο την εβλεπα να τον περιγράφει έκανε κατι γκριμάτσες και  δεν μπορούσα να κρατηθώ οποτε έσκασα στα γέλια

- Τι γελάς ; Εγω σου λεω τον πόνο μου και εσυ γελάς μπράβο ωραια κολλητή εισαι!

Μετα απο λιγο δεν κρατήθηκε ουτε αυτη και άρχισε να γελάει.
Μετα απο κανα πεντάλεπτο νευρικού γέλιου...

- Ρε συ φιφι ξέχασα να σου πω το πιο σημαντικό! Λεει η Αλέξις με ύφος μεταξύ νευρικού γέλιου και σοβαρού.

-Τι εγινε ρε ; Να τρομάξω ; Απαντάω με το ίδιο ύφος

-Ίσα ίσα να πετάξεις απο την χαρά σου γιατι σου βρήκα σχέδια για το καλοκαιρι αφου δεν εχεις να κανεις κατι αλλο...!  Λεει η Αλέξις.

Η αλήθεια ειναι πως δεν εχω να κανω κατι όλο το καλοκαιρι και απο το να κάθομαι σπιτι καλυτερα να παω με τα σχέδια της αλλα αν ειναι καμία βλακεία ! Δεν θα αντέξω θα την βαρέσω. Με αγάπη πάντα!!

----------------------------------------------

Γεια σας τι κάνετε ;;

Πάντα καλα
Λοιπόν αυτη ειναι η πρώτη ιστορία που γράφω !!!
Θα ήθελα να δείξετε λίγη κατανόηση γιατι ειστε καλοί άνθρωποι κατα βάση οποτε σας ευχαριστω

Αφήστε σχόλια αν σας αρεσε
Και επόμενο μαλλον αυριο

Γεια σε όλους εκει έξω ❤️❤️❤️

10 Μέρες Where stories live. Discover now