- Ρε αυτη εδω δεν παει καλα εχει προβλήματα ! Λεει σοβαρά και αστεία η Αλέξις στον Φίλιππο μετα απο λιγο αφου με κοιτούσε προσπαθώντας να καταλάβει τι τρέχει.- Σε ακούω ξερεις! Της απαντησα μετα απο λιγο αφου η καρδιά μου ειχε παει παλι στο κανονικό .
- Τι έπαθες ρε θα μας πεις; Ειπε ο Φίλιππος και με κοίταξε με απορία
Άρχισα να τους αφηγουμε όλη την ιστορία και όταν είπα το όνομα η Αλέξις έμεινε! Μετα απο λιγο γύρισε να μας κοιτάξει και ειπε
- Εχε γούστο;;;
- Τι ρε; Τι γούστο; Ποιος; Τον ξερεις ; Απο που ; Λεεεεεεγε !! Άρχισα να την βομβαρδίζω με ερωτήσεις.
- Σήκω παμε τωρα! Ειπε με σοβαρότητα και ειχε ειδη σηκωθεί και με τραβούσε απο το χέρι για να σηκωθω.
- Που παμε; ρώτησα και σηκώθηκα και το ίδιο έκανε και ο Φίλιππος.
- Ε..ε...Ξέχασα οτι επρεπε να κανω μια δουλειά στην γιαγιά μου και πρέπει να τρέξουμε! Ειπε γρήγορα και μας τραβούσε απο τα χέρια.
- Καλα ενταξη ηρέμησε θα προλάβεις! Της ειπε ο Φίλιππος για να σταματήσει να μας τραβάει.
- Για το θεμα μου δεν έχετε να πείτε κατι; Τους ρώτησα γιατι το αφήσαμε στη μέση.
- Τι να σου πω τωρα αυτά θα σημβουν πολλές φορές στην ζωή σου. Δηλαδη να βρεις κάποιος σε ενα μπαρ ή κλαμπ και μετα να μην τον ξαναδείς. Μου λεει ο Φίλιππος αδιάφορα και κοιτάω την Αλέξις να μουρμούραει κατι μεσα απο τα δόντια της.
- Τι λες εσυ; Την ρωτάω και εκεινη την στιγμή είχαμε φτάσει στο καφενείο και σε ενα τραπεζι καθόντουσαν 5 αγόρια ηλικίες περίπου απο 19 μεχρι 22, κάπου εκει .
Οι τρεις καθόντουσαν και μας κοιτούσαν και οι 2 άλλοι ειχαν γυρισμένες τις καρέκλες και κοίταγαν κατι στο κινητο .
- Βρε , βρε η Αλέξις! Χρόνια και ζαμάνια έχουμε να σε δούμε! Λεει ενας ψηλός ξανθός με γαλάζια μάτια και της κλείνει το μάτι. Όπα Αλέξις δεν μας τα εχεις πει αυτά!
- Ναι σιγά που εχει και παράπονο! Καθε καλοκαιρι εδω ειμαι. Λεει η Αλέξις ειρωνικά!
- Τελως παντων ! Τα παιδιά; συνεχίζει ο ίδιος.
- Απο εδω ο Φίλιππος! Λεει η Αλέξις και κάνουν μια χειραψία με αυτον και με τους άλλους που μας κοιτάνε ενα νεύμα
Και απο εδω η .... Δεν πρόλαβενει να πει και λεω Ιφιγένεια και δινω το χέρι μου σε αυτον τον ψηλό ξανθό και νευω στους άλλους!- Δημητρης Χάρηκα ! Απαντάει και μου κλείνει το μάτι
Καθίστε μας λεει και καθόμαστε!- Εσυ Πέτρο δεν μας μιλάς ; Λεει η Αλέξις και αμέσως ανατριχιάζω ΑΧ αυτο το όνομα !
Γυρνάνε και οι δυο τις καρέκλες τους στο τραπεζι. Με το που βλέπω αυτά τα μέλι μάτια παγώνω.
Δεν το πιστεύω λεω απο μεσα μου.
Έχουμε και οι δυο να κοιταζόμαστε στα μάτια.- Ναι λοιπόν ! Απο εδω ο Δημήτρης, ο Κώστας και ο Νίκος! Που τους γνωρίσατε ήδη και απο εδω ο Πέτρος και ο Λεωνιδας! Λεει η Αλέξις και μου κλείνει το μάτι!
Και παιδιά απο εδω η Ιφιγένεια και ο Φίλιππος! συνεχίζει και λεει στα παιδιά.- Χάρηκα λεω και απλώνω το χέρι μου για χειραψία στον Πέτρο και στον Λεωνιδα για να μην καρφωθω.
- Και εμείς απαντάει ο Λεωνιδας και ξαναεπιστρέφει στο κινητο του εννοώ ο Πέτρος εχει μείνει στην ίδια στάση απο πριν να με κοιτάει .
- Και γω απαντάει μετα απο λιγο!
- Ενταξη φτάνει την μάτιασες την κοπέλα ειπε κοροϊδευτικά ο Κώστας στον Πέτρο! Και τοτε ξεκολλάει το βλέμμα του απο πάνω μου
- Αντε απο εδω λεει κοροϊδευτικά ο Πέτρος στον Κωςτα και κάθετε καλυτερα στην καρέκλα του και ακομα με κοιτάει οχι ομως τόσο έντονα όσο πριν.
Δεν άντεχα αλλο είχα εναν τεράστιο κόμπο στο στομάχι. Δεν ένιωθα καλα απο το πρωι. Ήξερα οτι κατι θα συναιβενε σήμερα!
Και η ψεύτρα η Αλέξις ειχε και καλα μια δουλειά για την γιαγιά της, ψέματα, τον Πέτρο ήθελε να μου γνωρίσει αλλα να μου έλεγε που παμε ήξερε οτι δεν θα ερχομούνα γιαυτο και βιαζόταν! Καλα Αλέξις καλα...- Συγνώμη παιδιά που χαλάω την παρέα αλλα δεν νιώθω πολυ καλα και θα γυρίσω σπιτι! Λεω και με κοιτάνε όλοι με κατανόηση εκτός απο τον Φίλιππο και την Αλέξις! Και καλα κανει την ανήξερη αλλα τελως παντων.
- Θέλεις να σε συνοδεύσω εγω! Πεταγετε ο Πέτρος και εχει σηκωθεί απο την καρέκλα του.
- Οχι δεν χρειάζεται. Μην σε σηκώνω απο την παρέα! Μόλις κατάλαβα τι είπα μουτζοσα τον εαυτό μου απο μεσα μου και ειδα με την άκρη του ματιού την Αλέξις να γελάει! Ερε εχει να ακούσει αυτη μετα.
- Ειμαι ήδη όρθιος λεει και γελάει και κατευθύνετε προς τα εμένα!
- Καλα αφου επιμένεις λεω και γελάω και γω μαζι του. Γεια σας παιδιά! Τους χαιρετάω και αρχίζουμε να περπατάμε...........
YOU ARE READING
10 Μέρες
Teen FictionΗ Ιφιγένεια είναι ένα 16χρονο κορίτσι από την Αθήνα. Είναι καλή μαθήτρια και όχι ιδιαίτερα δημοφιλής στο σχολείο εχει δυο πολυ καλούς της φιλους που τους τα εμπιςτευται ολα. Μόλις τέλειωσε το Γυμνάσιο και υποδέχεται το καλοκαιρι χωρίς σχέδια και προ...