12. Bölüm

87 12 4
                                    


BELİEBER'LIK ❤️

  Evet ben bir Belieber'ım ve bundan çok gurur duyuyorum. Nedenmi ? Çünkü benim idolüm çok iyi bir kalbe sahip çünkü o fanlarına değer veriyor çünkü o herşeyden önce bize teşekkür ediyor çünkü o her ödül kaldırdığında Belieber'larına teşekkür ediyor çünkü o başarılı çünkü o yardıma ihtiyacı olnlara yardım ediyor çünkü o türkiyeye geldiğinde türkçe konuşabilmek için türkçe öğreniyor çünkü o 60.000.000 kişiye inanmayı öğretti çünkü o bize ASLA ASLA DEMEMEYİ öğretti çünkü o muhteşem çünkü o herkes 3 yaşındayken oyuncakla oynamak yerine heryerde ritim yapıyordu çünkü onu seven milyonlarca hayranı var...
Şimdi neden olduğunu anladınızmı ? Daha kelimelere sığdıramadığım bir sürü şey var kalbimde. Şu an dinlediğim şarkıda ne diyor biliyormusunuz?
Life is worth living
Hayat yaşamaya değer
İşte bunuda bana o öğretti. Belieber olmadan kimse bu duguları anlayamaz. Neden ondan nefret ediyorsunuz neden onun antisi oluyorsunuz ?
1- Mükemmel diye mi ?
2- Yakışıklı diye mi ?
3- Başarılı diye mi ?
4- Zengin diye mi?
5- Kızlar onu seviyor diye mi ?
Neden ? Peki madem antisiniz ama onun fan hesaplarına girip fotoğraflarına niye bakıyorsunuz neden nefret ettğiniz birinin fotoğraflarının altına yorum yapıyorsunuz çünkü ondan nefret edicek bir sebebiniz yok...

FOREVER BELİEBER❤️
FOREVER JUSTİN DREW BİEBER ❤️

JUSTİN BİEBER VE BELİEBERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin