Turuncu defterim -2

35 4 0
                                    

*" Balıklar derya içre, derya kıymetini bilmez. "

***

*" En büyük sorumluluk aslında kendine karşı, kendine " ben yapacağımı yaptım" diyebiliyorsan herkesin memnun kalması da kendiliğinden kolaylaşır."

***

*" Yeni birşey yaratmak için o zamana kadar öğrendiklerini unut. Sıfırdan başla; ama evini yıkmadan önce bir tarafta bir cadırın bulunsun. "

***

*" Deniz kayalara çarpa çarpa büyür "

***

*" Def-i mefasid (kötülükleri uzaklaştırmak), celb-i menâfiden ( iyilikleri çekenden)  evlâdır ( daha iyidir). "

***

*" Vazife , küçükte olsa gereğini yapmaktır."

***

*" Çatlak bir kâseden akan değerli bir sıvıydı zaman. "

***

*" Uçabilirsiniz ama önce o kozadan kurtulmanız gerekir ."

***

*" İbadet, ruhun hitabet tarzıdır."

***

*" İnsan başarısından şüphe ettiği ölçüde övülmek , pohpohlanmak ister. "

***

*" Görülmeyene inananlar başkalarının göremediklerini görürler. "

***

*" Şehirleri bakımsız, idarecileri akılsız, parası pul, halkı kum olan ülkelerin bayramı çingene düğününe benzer."

***

*" Tüketim toplumu gerilmiş sinirler için dev bir sakinleştirici görevi görüyor. "

***

*" Organize edilmiş bir yalnızlık içinde alınan kararlar ve yapılan gözlemler ilginç bir şekilde %100 doğru çıkardı. "

***

*" Başkalarının bilgisi ile bilgin olsak bile ancak kendi aklımızla akıllı olabiliriz. "

***

*" Yanılgıların en büyüğü menfaat için sağlığımızdan ödün vermek."

***

*" Güzel duyguları ayaklandırmakta canlı gösteriler sanat eserlerinden aşağı kalmaz. "

***

*" Şeref ölçülerin güneşidir."

***

*" En inatçı ihtilaslar para ile gurura dayanan aşktan doğar "

***

*" Ölümün bizi nerede beklediği belli değil iyisimi biz onu her yerde bekleyelim."

***

*" Paranın öldürdüğü ruhlar, silahın öldürdüğü bedenlerden daha çoktur. "

***

*" Ümit isteyin çiçeği, inanç emniyetin yemişidir."

***

*"  Allah'ım senden başka hiçbirşeyi olmayan ben, senden başka herşeyi olana acırım."

***

*" Allah tüm insanları mutlu olmaları için yaratmıştır. Betbaht ve mutsuz oluyorsa kendi yüzünden oluyorlar."

Aşkın Dili (Soğuk Ateş) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin