Ahoj , jsem co se týče psaní nováček . Budu ráda za každý Like nebo hezký komentář .
,,7:55 sakra zase nestíhám za pět minut škola a já jen v pyžamu a a na hlavě hnízdo . " To jsem já Anghelina a zase nestíhám . Možná bych měla začít používat budík . ,,No nic jdu si vyčistit zuby , učesat a obléct ."-8:07- ,,Jsem skoro hotová už jen vybrat boty a jdu ." Jdu kolem zrcadla a jako vždy se prohlédnu od zhora až dolu . Blonďaté vlasy sčesané do culíku jejichž konec je pod rameny , kdyby byly rozpuštěné tak by sahaly až pod lopatky . Prohlédnu si řasy na kterých jsem měla jemně nanesenou řasenku a trošku linky které zmírazňovaly mé hodně světlé modré oči . ,,Fosforové růžové tílko uplé na tělo ,džínové shortky a bíle plátěné botky . Myslím , že můžu jít ." Hodila jsem batoh na záda ,vzala modrej pennyboard s růžovými kolečky a jela do školy .
-8:19- ,,Dobrý den , omlouvám se za pozdní příchod . " omluvila se a sedla do lavice. Měla jsem to "štěstí" že jsme měli učitelku co mě nemá ráda . Ani nevím proč . ,,Slečno Hosmanová , zase pozdě !" Zařvala učitelka a bouchla do katedry . ,,Jak si to představujete ? Pozdní příchod se toleruje na základce ale ne na gymplu , v šesnácti letech by jste snad měla být schopna přijít včas na výuku ." Skončila svoji řeč a sedla si .
-12:40- ,,Konečně odpoledka !" Řekla Shelly a sedla si vedle mě na lavičku před školou . Samozřejmě po chvilce přišel i Tony . ,, Ahoj Anghelino , platí to dnes ?" Zeptal se . Ano Tony je můj kluk a ne nemiluju ho . Teď asi zním jako děvka , ale ten vztah jsem si já nevybrala . Tony do mě furt hučel ať přes svoje nebo moje kamarády že se mnou chce být a že
semnou chce chodit . Nikdy bych s ním nechodila je to jen namachrovanej blb napíchanej steroidy , sebeegoistickej , a úplně vypatlanej . Jenom že moje nejlepší kamarádka Shelly chtěla chodit s jeho bráchou , to je narozdíl od něj milej kluk , vůbec to nechápu jsou to sice dvojčata ale jeden je hodnej a nebere steroidy a druhej úplnej hnus . Nejsou si moc podobní jak povahou tak vzhledem . Shelly si s Markusem ( brácha Tonyho ) hodně bavila i psala , bylo to vzájemné .Markus si jednou zapomněl odemčený telefon na stole a Tony napsal přes Markuse zprávu aby jí poslal nějakou fotku bez oblečení . Shelly nejdřív nechtěla a ta představa se jí i příčila , ale nakonec fotku vyfotila a poslala , taky mu napsala ,že je to poprvé a naposled . Tony si tu fotku přeposlal a z mobilu Markuse ji smazal a zprávy které si s ni psal taky smazal takže Markus o ničem neví . Ale Tony s tou fotkou teď vydírá mě , kdyby Shelly věděla že ti fotku doopravdy viděl Tony a ne Markus tak by se zhroutila , ale tím by to nekončilo tu fotku by přeposlal dal a dal . Proto s nim chodím a snažím se byt milá kvůli Shelly .
YOU ARE READING
Vzpomínky zůstanou aneb ztraceni v čase
RomanceFantazi ,romantická , trošku sci-fi Mladá dívka Anghelina se zdá jako každá normální holka . Každé ráno se probouzí s úsměvem na tváři , nikdy se jí nezdálo nic špatného .......ani nic hezkého , sny si nikdy nepamatovala . Byla velmi oblíbená a nem...