Ärasin hommikul, selle peale et kuulsin kuskil vaikselt muusikat mängimas. Avasin oma silmad ja vaatasin aknast välja, õues paistis päike. Lõpuks sain aru et muusika tuli mu telefonist. Krabasin kähku telefoni, vaatasin oma ekraani, seal seisis et mulle oli uus sõnum Harrylt. Avasin selle, seal oli kirjas: Tulen hoopis 12.00 sulle järgi kuna ma pean kell 13.30 olema kusagil mujal. Sobib? Harry. Vastasin talle: Ikka sobib. :) Nicole. Vaatasin kella, see näitas 10.00. Läksin siis oma vannituppa, pesin hambad ära, käisin dušši all. Föönitasin juuksed ära, tegin endale hobusesaba. Panin ripsmetušši ja panin riidesse. Siis libistasin end mööda trepi käepidet alla. Hüppasin maha, ja läksin kööki. Tegin külmkapi lahti, võtsin endale ühe kohukese. Kui söödud oli kell juba 11.40. Otsutasin minna ülesse ja võtta rahakott, siis minna õue Harryt ootama. Jooksin trepist ülesse. Võtsin rahakoti ja läksi alla. Panin oma valged conversid jalga ja päikseprillid pähe. Võtsin võtmed, läksin välja ja panin ukse lukku. Varsti oli Harry kohal. Läksime kohvikusse. Tellisin endale limonaadi ja jäätise, Harry võttis sama. Kui olime oma jäätised kätte saanud istusime maha ja rääkisime lihtsalt. Järsku kuulsime kellegi häält. Pöörasin sinnapoole, seal olid mingid tüdrukud kes kõik karjusid ja kiljusid ning näitasid Harry poole.Harry võttis mult käest kinni ja tiris mu väljapääsu poole. Võttis takso ja ütles juhile kuhu sõita. Ma vaatasin talle segaduses otsa. Ta selgitas et need olid fännid. Kui takso peatus maksis Harry juhile ära ja tegi mulle ukse lahti. Naeratasin talle. Ta naerastas mulle vastu. Vaatasin kohta kuhu me olime sattunud. Harry juhatas mind sisse ja selgitas et see on stuudio. Siia ta pidigi minema aga kuna fännid leidsid ta üles ja ta ei tahtnud mind sinna jätta. Läksime stuudiosse, Harry käskis mul diivanile istuda. Ise pidi laulma minema. Vaatasin ja kuulasin kuidas poisid laulsid. Kui nad olid lõpetanud kutsus Harry mu kinno, teised poisid pidid ka tulema. Olin nõus, poisid tahtsid minna mingit õudukat vaatama mina ei tahtnud aga kuna poisse oli rohkem jäi nende tahtmine peale. Mina pidin istuma Harry ja Zayni vahele. Ostsin pop corni ja limonaadi siis läksin saali. Minu ette istus üks kutt kes tundus tuttav. Ei tundnud küll ära, aga jah...
Kui film läbi sai nõudsid poisid et ma nende juurde tuleksin, Louis, Zayn ja Liam pidid ka oma tüdrukud kutsuma. Läksime nende juurde, ma istusin kohe diivanile. Niall istus mu kõrvale. Niall rääkis nii palju nalju et ma pidin naeru kätte surema. Lõpuks jõudsid ka Perrie, Elenaor ja Danielle kohale (ma tean et Liam ja Danielle ei ole enam koos aga mulle meeldivad nemad rohkem kui Liam ja Sophia). Harry oli teinud pizzat. Istusime kõik laua äärde ja sõime. Kui söödud pakkusid poisid et homme võiks randa minna. Vaatasin siis lõpuks kella, kell oli juba 22:30! Hakkasin paanitsema. Kui Harryle selgitasin et isa saab pahaseks rahustas ta mu maha ja ütles et viib mind koju. Noogutasin ja ütlesin kõigile head aega. Istusin Harry autosse, kohe istus ka Harry autosse. Terve tee rääkisime miski pärast minu elust Eestis. Kui lõpuks minu koju jõudsime Ütlesin Harryle head aega. Harry ütles et tuleb home kell 12:00 järgi ja siis lähme randa. Ma noogutasin ja naeratasin Harryle. Soovisime üksteisele head ööd. Siis läksin ülesse, oma koju. Isa oli kodus aga ei küsinud ega pärinud mult midagi. Naeratasin talle ja soovisin head ööd. Läksin oma tuppa, pesin hambad ära ja käisin dušši all. Siis läksin voodisse, kohe kui pea patja puudustas jäin magama
A/M
Mul polnud väga mõtteid aga loodan et meeldib :) Uus tuleb siis kui jõuan teha. Votege ja commenteerige ikka!
YOU ARE READING
My life (Eesti keeles, One Direction fanfiction)
FanfictionNicole on 17 aastane tüdruk kes elab Eestis, ta isa on inglane, ema on eestlane. Ta vanemad on lahutanud. Tema vanemad leppisid kokku, et kui Emily saab 17 läheb ta Inglismaale elama isa juurde. Emily kohtub seal poisiga ja armub temasse... (1d fanf...