~Jöjj hát, jöjj hát majd ott várok rád
ahol felkötötték a hármuk gyilkosát,
láttak itt sok csodát és nem lenne furább,
ha az éj sötétje ott találna ránk~
...1950-et írunk, Koreában kitört a háború...
Hajnalban Kim Il-sung meglepetésszerűen megtámadta a délieket. Hirtelen érte őket a csapás, így Északnak sikerült bevennie Szöult, a fővárost. A dél-koreai erők 15 napig tudtak védekezni a készleteik miatt. 98000 katonájuk állt szemben észak kínai polgárháborúban sok tapasztalatot szerzett, jól felszerelt 135 000 fős haderejével.
A lány felnéz az égre és nem lát mást csak a szürke felhők lassú úszását. Háború volt, ezt mindenki érezte, akármerre voltál meghallottad az ágyúk dörgését.
Valaki átkarolja hátulról. A lány már nem fél, biztonságban tudja magát a fiú karjában. Mindig ott volt mellette, ahogy a hűséges kutya gazdája mellett.
Olivia hátradől kedvese ölébe és ránéz. Tengerkék szemében könnyek jelennek meg. Nem tudja, hogy hogyan élhetik túl ezeket a nehéz időszakokat. Sejti, hogy a fiút be fogják hívni a seregbe, és akkor mennie kell.
-Nem mehetsz el!- mondja könnyekkel küszködve.
Sebastian nem szólt semmit, magához szorította a lányt és megcsókolta. Nagyon erős kötelék volt a két szerelmes között. 10 éve kerültek Inchonba a messzi Amerikából. Egyiküknek sem volt családja, az árvaház küldte őket ide. Szerencséjükre egy család befogadta az árvákat. Még nem találkoztak, mindkettő életében a gyötrelem és az elhagyatottág volt a fő.
YOU ARE READING
Secret War-Lovers
RomanceÁtélni a háború csapásait mindezt a szerelmedért, akiről tudod hogy vár rád otthon. Viszont a háborúban nincsenek győztesek. A halál mindenhol felüti a fejét. Nem lesz könnyű Oliviának kibírnia szerelme távollétét.