Rugby în șapte la orizont!
_________________
Să-mi explice și mie cineva cum de Noua Zeelandă a pierdut în fața Japoniei dintre toate țările din lume. Marea Birtanie, hai că mai înțeleg, totuși se dispută Turneul celor Șase Națiuni acolo, dar Japonia? Nici măcar nu credeam că ăștia au națională de rugby.
Așa, acum motivele pentru care mă miră că a pierdut NZ în fața Japoniei:
1. Noua Zeelandă are cei mai impunători și bine-făcuți jucători de rugby la ora actuală. Una din legendele rugby-ului a fost Jonah Lomu, neozeelandez de origine. De asemenea, NZ are cei mai mulți foști jucători în International Rugby Hall of Fame, printre care Jonah Lomu, cel spus mai sus, cu 63 de reușite la un Campionat Mondial.
2. La începutul fiecărui meci, fie el de turneu sau doar amical, All Blacks dansează un dans practicat în trecut de războinicii din tribul maori înainte de lupte, și se numește Haka. Căutați pe net și gândiți-vă că sunteți voi în locul adversarilor Noii Zeelande. Pe cât punem pariu că v-ați speria?
3. Au un procentaj de câștig de 74%, care cred că e cel mai mare de până acum la toate echipele din lume. Din 425 de meciuri disputate până acum, au câștigat 315. ȘI AU JUCAT PRIMUL MECI ÎN 1885, ÎN PANA MEA, DIN 1885.
4. La Turneul celor Trei Națiuni, care e echivalentul Turneului celor 6 Națiuni din emisfera nordică (la noi în Europa), au câștigat 11 ediții și două Grand Slam-uri (adică au câștigat fiecare meci jucat).
5. Joacă mai agresiv ca englezii la fotbal. Și nimeni nu joacă mai agresiv ca englezii la fotbal.
6. Te sperii numai când îi vezi. Căutați Ma'a Nonu și să-mi spuneți dup-aia dacă nu v-ați speriat puțin când l-ați văzut. Sunt neozeelandezi, csf.
Și cam asta a fost tot. Dar pe bune, cum să piardă Noua Zeelandă în fața Japoniei?
~ între timp la Rio ~
Wes: *trage de nas* Și eram așa de aproape... Nici la feminin n-am luat aurul...
Arthur: *cu medalia de argint la gât* Merge și asta.
CITEȘTI
Caterincă Taim
RandomCartea a doua din seria "Pingu pe Wattpad". Aceeași descriere, aici pun tăt ce născocește capul meu. Nu-ți place, nu citi! #Pingu, out!