CESARET - HİNNY ONESHOT -

830 52 60
                                    

İthaf: remCeylan7

Umarım bu zor günlerde biraz olsun yüzünüzü güldürebilirim.

Hikayede epey önemli bir değişiklik var. Cesaret - Hinny Oneshot - ta Fred Weasley ölmedi, kıyamadım ona. Bunu göz önüne alarak okumanız gerekmektedir. 

İçerdiği shipleri hemen sıralayayım; Hinny, Ronmione ve Druna ( Draco ve Luna )

--------Büyücülük Savaşı' ndan 4 Yıl Sonra Bir Aralık Günü-------

" Eee... " Kızıl saçlarını bir arada tutan tokayı çıkarıp masanın üstüne koydu. Elindeki bıçakla fasulyeleri soyuyordu. 

Bütün abileri annelerinin çağrısı üzerine Kovuk' a gelmişti. Ve şimdi de Charlie' nin hararetli bir şekilde anlattığı ejderhaları dinliyordu. Gerçekten hiç ilgisini çekmiyordu. 

" Küçük Albert kocaman oldu, elime doğmuştu sanki. Onun böyle büyüdüğünü görmek... Beni çok duygulandırıyor. " Ginny sıkıntıyla ofladı. Onun ilgisini ejderhalar değil, sevgilisi Harry çekiyordu. 

" Eee Ginny, Harry' le aranız nasıl? " 

" İyi. " 

" Sesin pek iyi çıkmadı? " Salonun kapısında beliren Fred ve George her zamanki gibi birbirlerine baktılar. 

" Evlilik teklifini..." 

" Hala alamadı. " Charlie hafifçe gülümseyince Ginny elindeki bıçağı abisine doğrulttu. Gözlerinden alevler çıkıyordu. 

" Gülmesene! " Charlie kollarını bağlayarak arkasına yaslandı. Pat diye aklındakini söyledi. 

" Belki de Harry seninle ciddi düşünmüyordur. " Kızıl kızın açık kahve gözlerinde şimşekler çakıyordu ama suratı asılmıştı. 

Hırsla bıçağı fasulyeye batırdı. 

Ya Charlie haklıysa? 

Kızıl kız, ıslanan gözlerini abilerinden saklamak için fasulyelere odaklandı. Ama onu ondan daha iyi tanıyan abilerinden asla kaçamazdı. 

Fred ve George Ginny' nin yanına geldiler ve ellerini kızın omzuna koydular. 

" Ginny sen... " 

" Ağlıyor musun? " Kız, sertçe cevap verdi. 

" Hayır! " İkizler birbirine baktı. 

" Aynı şeyi mi düşünüyoruz ikizim? " 

" Evet ikizim. " Sessizce salondan çıktılar ve cisimlendiler. 

------------------------

İkizler eve döndüğünde karşılarına ilk çıkan Ginny onları resmen çapraz sorguya çekti. 

" Neredeydiniz? " Ellerini beline koymuş, kızıl saçlarını geriye atmıştı. Kaşlarından birisi kalkmış, kahverengi gözleri sorarcasına bakıyordu. 

" Bu akşam için... " 

" Bir şey düzenledik. " 

" Yaa, neymiş bu? " 

" Doğruluk mu... " 

" Cesaret mi partisi. " Kızıl kız gülümsedi. Mutfaktan çıkan Molly, onların konuşmalarını duymuştu.

" Kaç kişilik bakalım şu parti? " 

" 12. " 

" Merlin! O kadar kişiye yemek yapmam gerekecek! Üstelik evde malzeme bile yok! " 

CESARET - HİNNY ONESHOT -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin