Ben Melis.
Bir pazartesi sabahı yatağımdan kalkmış üstümü giyiyordum. Evden çıktım arkadaş çevrem geniş olmadığı için gidip gelirken tek başımayım askında tek arkadaşım bizim sokak köpeği bobi. İşte o an işte o yakışıklı. Bu arada o yakışıklı Mer. Mert okulun gözde yakışıklısı bütün kızlar ona hayran tabi bende. Ama ben kim onunla çıkmak kim üstelik onun çok güzel bir sevgilisi var onun adı seçil oda okulun gözde kızlarından biri. Sonunda bir karar almıştım artık spor yapıcam.
Ve yine bir salı sabahı üstümü giyip hemen okula gittim ve buda ne Mert bana doğru geliyor.
- selam acaba bana bir kahve alırmısın. Bense onun karşısında tam bir salak gibiydim. Ve sonunda bende
- olur dedim.
Hemen kahveleri alıp onun yanına gittim.
- buyur kahven dedim ve ordan bir çift seçil araya giriyor
- şimdi ikile canım. Ukala şey hep kendini birşey sanıyor.
Ve lanet olasıca zil çaldı ve derse girdik derste hep onu düşündüm tabi karşıdan bakınca kesin mal gibi duruyorumdur. Ve işte o beklediğim an geldi zil çaldı ve eve gitme vakti geldi.
Yataktan kalkınca kendimi iyi hissediyordum. Heyecanlı bir şekilde okula gidiyodum. Ve yine bir kahve siparişi geldi. Hemen kahveleri alıp onun yanına gidiyordum ki uyuz seçil bana bir ayak uzattı ve ben ona takılıp kahveyi üstüne döktüm ama hep uyuz seçil yüzünden neyse konuya dönelim.
Ben hemen - özürdilerim dedim
- sen ne sakar şeysin önüne baksana dedi seçil. Kalbim kırıldı be birdahaki Mert yüzüme bakmadı. Okuldakı herkez benle dalga geçıyordu. Bu arda ben okuldan ayrıldım gidiyorum nereye mi? Antalya'ya annelerin yanına . Yeni bir hayat beni bekliyor.
Bakalım melisin başına neler gelicek hepsi çok yakında.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir genç kızın değişimi
RomanceBu Melis onun çok kötü bir hayatı vardı tali taşınana kadar