Gaara x Reader

1K 77 72
                                    



Jak codzień poszłaś trenować pod okiem swojego nauczyciela, Hisoriego-sensei, byłaś całkiem niezła w rzucaniu shurikenami i kunaiami, jednak twoja obrona nie była najlepsza, starałaś się ją jak najbardziej poprawić.

- twoja obrona naprawdę kuleje [Reader], zabiłem cię dziś już 127 razy - powiedział twój nauczyciel

- nie rozumiem co robie źle! - siadłaś na ziemi - to bez sensu, widzę ze wykonujesz atak z prawej, a nagle dostaje z lewej

Spojrzałaś w niebo i zaczęłaś rozmyślać o chmurach, jedna z nich bardzo ci przypominała lóżko w którym pragnęłaś się teraz znaleźć.

- za wolna jesteś- stwierdził po chwili namysłu - odpocznij, jutro czeka cie misja

- znowu łapanie kotków? - spojrzałaś na niego, miał poważną minę, aż się wzdrygnęłaś, nigdy nie widziałaś senseia z taką powagą na twarzy

- dowiesz się tego jutro, spakuj tylko najważniejsze rzeczy - po tych słowach po prostu się zmył, zanim zdążyłaś coś powiedzieć, w takiej sytuacji jedyne co mogłaś zrobić to wrócić do swojego domu, wziąć prysznic i przespać się oczekując jutra.

-Time Skip-

Stoisz wpatrując się w czerwonowłosego chłopaka, mrugając co chwile.

- co to jest? - zapytałaś senseia, w tym momencie chłopak na ciebie spojrzał, a po chwili dostałaś ręką w łeb od Hisoriego.

- to Kazekage - po tych słowach od razu lekko sie pokłoniłaś przepraszając za swoje zachowanie - twoja misja to podroż do Suny na specjalne miesięczne szkolenie, akurat Gaara opuszcza naszą wioskę więc zabierze cię ze sobą

- chwila.. Gaara? Sabaku no Gaara? Jinchuriki? - patrzałaś na nauczyciela po czym od razu spojrzałaś znów na Kage - to dlatego wczoraj tak dziwnie się zachowywałeś, ty po prostu myślisz ze on mnie zje!

- nie bądź głupia - znów oberwałaś od nauczyciela

- możemy juz wyruszyć? - pierwszy raz to Gaara sie odezwał, pomachałaś do Hisoriego i od razu ruszyłaś za Gaara.

Po przebyciu sporego kawałka w milczeniu w końcu to ty przerwałaś ciszę panująca miedzy wami.

- jestem [reader]! - powiedziałaś dosyć głośno jakby Kazekage był głuchy, wzbudzał twój respekt, musiałaś przyznać, że nawet się go lekko bałaś, czerwonowłosy spojrzał na ciebie

- Sabaku no Gaara

- eee.. to... masz jakieś hobby? - wymyśliłaś na poczekaniu

- zjadanie swoich towarzyszy – kąciki jego ust minimalnie drgnęły w uśmiechu, nie wiedząc czemu nagle poczułaś się spokojna, bezpieczna, skończyło się na tym ze zaczęłaś wypytywać Gaare o mnóstwo rzeczy, na które on o dziwo odpowiadał, kiedy dotarliście do Suny, lekko żałowałaś, że twój czas się z nim kończy, jednak tak się nie stało, okazało się że specjalne szkolenie przeprowadza właśnie Kazekage wraz z rodzeństwem, Temari i Kankuro. Pod ich nadzorem nauka obrony szła ci coraz lepiej, stałaś się nie tylko szybsza, ale i wytrzymalsza.

-Time Skip-

Bardzo szybko minął miesiąc, byłaś już przed bramą z zamiarem wrócenia do Konohy, nie wiedząc czemu nie chciałaś jeszcze wracać, twoje myśli powędrowały do czerwonowłosego chłopaka którego zaczęłaś podziwiać, a nawet darzyć uczuciem, jeszcze raz przed opuszczeniem Suny odwróciłaś się chcąc zapamiętać każdy szczegół wioski, jednak to co zobaczyłaś cię zaskoczyło.

- ohh, Gaara.. – nie wiedziałaś co masz więcej powiedzieć, odebrało ci mowe

- [Reader] .. Miłej podróży.. – lekko się uśmiechnął, a ty słysząc te słowa po prostu rzuciłaś się na Gaare przytulając go mocno, ten całkowicie zaskoczony nie wiedział co robić, jednak po chwili lekko cię objął.

- dziękuje za ten miesiąc, niedługo mam nadzieję, że znów się zobaczymy – po prostu go pocałowałaś szybko w usta po czym szybko pobiegłaś w stronę swojej wioski z uśmiechem na ustach odwracając się jeszcze ten ostatni raz wołając – do zobaczenia!

Gaara stał jak wryty, nie wiedział jak zareagować, jednak po chwili lekko się uśmiechnął i patrzył jak odbiegasz.

- ta dziewczyna.... . – mruknął jeszcze i kiedy zniknęłaś on także wrócił do swojego biura, nie mogąc się pozbyć uśmiechu z twarzy


*************************************

Prawde mówiąc Fick napisany dla Funu i z ciekawości ile osób to przeczyta XDD mimo wszystko nie jest zbyt dopracowany, bez poprawek, napisanie mi go zajęło chwilę xDDD

Rozwinelabym to, ale mi sie nie chcialo xDD

Gaara x ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz