Een pittig meisje

24 1 1
                                    

CAMILLA WAKKER WOORDEN!!!!
Schreeuwt de moeder van camilla
Ja mam ik kom er aan ik blijf nog ff liggen zegt ze met een slaperige stem
NEE CAMILLA NU HET IS AL 7:45
WHAAAAAT MAM KON JE ME NIE ERRDER WAKKER MAKEN camilla springt uit haar bed en kijkt snel op haar telefoon om te kijken of er uitval is en helaas niet ggggrrrrrr kunnen docenten nooit ziek woorden ofzo ze pakt haar kleding en loopt naar badkamer en ze gaat snel douche en daarna make-up op doen en aankleden ze loopt naar beneden CAMILLA wat ben jij een slaapkop zegt haar moeder jaha hoe laat is het nu? Zegt camilla kijk maar op je telefoon ik ben nie je slaafje ze kijkt op haar telefoon en ze ziet dat het al 8:00 GVD ik heb nog maar 5 min snel eet ze haar eten op en pakt haar spullen en loopt naar haar fiets ze fietst naar haar vriendin toe Eva ze drukt op de bel en de deur springt open heeeeeee camillatjeeeeee k heb je zo gemist ik jou ook evatje ze fietsen samen naar school en de bel gaat al gelijk ze lopen naar hun lokaal en ze gaan zitten helaas zit ik nie bij Eva in de klas ze gaat alleen zitten en even later gaat de 2e bel de mentor zegt hallo klas ik ben mevrouw toen ze haar naam wou zeggen kwam net een jongen het lokaal binnen en zegt hallo kindjes mevrouw mil zegt en wie hebben wie hier de laatkomer op de eerste dag hij zegt nou mevrouw ik ben blij dat ik nu al een leuke bijnaam heb gekregen camilla kijkt op en kijkt recht in z'n ogen en gaat lachen De laatkomer kijkt ook in haar ogen en camilla draait weer om wat is je naam jongeman? Ik ben laatkomer en camilla moet weer lachen ik bedoel je naam ik vroeg niet of je een laatkomer was zegt mevrouw mil ow srry hoor dan moet u duidelijker zijn ik ben Jack nou Jack ga jij maar naast camilla zitten zegt mevrouw mil Jack loopt naar de tafel waar camilla zit en gaat zitten ik ben Jack en hoe heet dit mooie meisje? Camilla bloost een beetje en zegt je weet me naam al onze mentor heeft al mn naam gezegt dus ik zeg niet nog een x zegt camilla Jack zegt zozo we hebben hier een pittig meisje......
❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌
Ja mensen dit is het eerste deel ik weet het het is super slecht maar ik doe me best zet ff in reacties wat jullie er van vinden❤️

OneerlijkWhere stories live. Discover now