Den po hádce: Tak nějak jsme se usmířili a Petr navrhnul že by jsme mohli zajít do restaurace a já jeho nabídku mile ráda přijala.
Ten den na večeři: Ta večeře byla nádherná a romantická no a Petr nám obědnal strašně drahé víno a než nám ho donesli tak jsem si odskočila a když jsem se vrátila ve skleničce s vínem plaval prstýnek který jsem vytáhla a najednou začala hrát stejná romantická hudba jako když se zranil a on ke mě přišel a pomohl mi se zvednout ze židle a požádal mě o ruku a já jsem se rozbrečela a nejvíc nahlas jak to šlo jsem řekla své ANO! a všichni nám začali tleskat a Petr ve zvedl objal mě a poté mě políbil a nasadil mi prstýnek. Byl to můj nejšťastnější okamžik v životě. Ještě ten večer jsme šli na romantickou procházku po Praze a strašně pěkně jsme si popovídali.
Další den: Ráno jsme se vzbudili a jako každý den jsme udělali hygienu nasnídali se a ještě než jsem se stihla jít převléct Petr mě poprosil abych se oblékla do těch nejhezčích šatů co mám ale neřekl mi proč a tak jsem se odešla převléct do krvavě rudých šatů a asi půl hodinu jsem si připravovala vlasy do nejhezčího účesu co jsem u měla a přišla jsem zpátky za Petrem který se mezi tím stihnul převléct do smokingu a stihnul si upravit vlasy, když jsem vešla do místnosti ve které byl přišel za mnou a pošeptal mi do ucha jak mi to hrozně sluší a poprosil mě jestli bych si uvázala šátek na oči a já mu vyhověla no a pak jsme nasedli do auta a někam jsme jeli. Když jsme dojeli Petr mi pomohl z auta a ještě chvilku jsme šli no když mi sundal šátek byli jsme u řeky a bylo to tam nádherné no a byl tam i fotograf který nám tam udělal nádhernou fotku a potom jsme šli na ples kde jsme si užívali a pak jsme šli na oběd kde jsme se velmi dobře najedli a pak už jsme šli domů.
Doma: Doma jsme si pustili film a udělali si popcorn a když film skončil Petr mě začal vášnivě líbat a já jsem se nebránila a pak jsme odešli do ložnice (Dál už to psát nebudu domyslete si to XD)Omlouvám se že je i tento díl krátký ale vydávám to dva dny po sobě a navíc píšu i svou druhou FF jo a chtěla bych říct že se blížíme k 1000 přečtení a 70 vote OMG jste úžasní :) a Ahooooj. Sany :)
ČTEŠ
Petr Lexa a zakoukaná Faninka
FanfictionJeště jednou se velmi omlouvám za prodlevu... Snad vám ji ještě dnes vynahradím... A děkuji za překonané milníky :3