İlk Gün

6 0 0
                                    


Uzun süreli vampir-kurtadam savaşı halen devam etmektedir. Nesilleri tükenmek üzere olsa bile onlar hala içimizde. Bilinen vampir-kurtadam sayısı 40-50 civarında olsa da nüfusu 40.000 kişilik bir kasabada oldukça fazlalar. Bu şehrin adı 'New Night'. Cadıların da var olduğu bu şehir oldukça gizemli. Vampirleri öldürmenin tek yolu kalbini yok etmektir. İnanılmaz rejenerasyon gösterdikleri için onları öldürmek Çok ta kolay değildir. Taki karşısındaki bir kurt adam değil ise. Kurtlar bir vampiri ısırdığında, o vampirin kalan yasam süresi 24 saattir. Herhangi bir kurtulma yolu yoktur. Sadece cadılar onlara yardım edebilir. Fakat var olan cadı sayısı henüz bilinmiyor . Belki de artık cadı diye birşey yoktur. Kurt adam ve vampirler ölümsüzdür. Vampirler daha hızlı olsa da kurt adam kadar güçlü değildir. Güçleri yaşları ile orantılıdır. Vampirler güneşten herhangi bir şekilde etkilenmez ve kurtlar da kurt formunda iken bilinci kesinlikle yerindedir. Aynı zamanda insan formun da iken sıradan insanlarla kıyaslanamayacak kadar güçlüdür. Ancak sadece dolunay gecelerine isteklerine göre dönüşüm sağlarlar. Hem vampir hem de kurtadamlar istedikleri herşeyi yiyip içebilirler. Lakin vampirler her 3 günde 1 litre kan içmek zorundadırlar. Yoksa çürüyüp giderler. Aradan 1000 yıl dahi geçse 1 litre kan içeriklerinde tekrar hayata dönerler. Vampir bir insanın gözlerinin içine bakarak onu etki altına alır ve istediği herşeyi yaptırabilir fakat bunu kendi türüne karşı yapamaz. Aynı zaman da bir vampir kanı insanı iyileştirebilir.
***

Okulların ilk günü. Jasper yıllar sonra lise hayatını özlemişti. En azından insanken. Jasper 185 cm, 75 kiloda,yeşil gözlü oldukça göz kamaştırıcı bir çocuk. Jasper 18 görünümlü 123 yaşındadır. Okula ilk adımını attığında tekrar eve dönmek istedi ama bunu yapmadı. Çünkü artık normal bir insan gibi yaşamak istiyordu. Kayıt için içeri girerken tüm gözler onun üzerindeydi. Kaydını yaptırdıktan sonra avlanmak üzere ormana gitti. Jasper insanları öldürmek istemiyordu bu yüzden hayvanları avlamayı tercih ediyordu. Ormanda ağır ağır yürürken, dağ yürüyüşü yapan bir grup insanla karşı karşıya geldi. İnsan olduklarından şüpheliydi. Daha çok kurt adama benziyorlardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölümlü VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin