Tarih : 19 Ağustos 2025Yer : New York SCORPION MERKEZ BİNASI
Aaron kendinden emin bir şekilde yüksek binanın kapısına doğru ilerliyordu. Binanın yukarısına doğru antenler ve vericiler beliriyordu. Kafasını kaldırıp gökyüzüne bir bakış attı. Bakışının geri kalan kısmını da saatine ayırmıştı ,tam saatinde gelmişti. Kapının önünde durup derin bir nefes alarak hayatının en önemli adımlarından birini atmak üzere içeri girdi. Siyah saçlarını kahverengi gözlerinin önünden çektikten sonra önünde beliren adamla konuşma cesaretini yakaladı. Yakaladığı anda söyledikleri şunlardı: " Mr. Frank tanıştığımıza memnun oldum , ben Aaron yeni çalışan". Karşısında duran adamın sarı saçları Aaron'ın gözlerini almıştı gerçekten çok parlaklardı . Daha sonra adam konuştu :" Merhaba Aaron ben de memnun oldum. Bugün seninle yapacak çok işimiz.Burada çalışmanın zorluklarını duymuşsundur.Artık yeni ailen biziz. Bugün seni arkadaşlarınla tanıştıracağım. Daha doğrusu takımınla . Korkmana gerek onlar da yaklaşık birkaç hafta önce geldiler. Hepsi de ilk geldiklerinde senin gibilerdi. Bugün temel bilgiler üzerinde biraz daha alıştırma yaptıktan sonra gerçek başarılara imza atacağız.Şimdi bu taraftan ilerleyelim." Adam sözlerini bitirdikten sonra beş metre ilerideki koridora doğru yürümeye başladı .Aaron da arkasından onu takip etmeye başladı. Yol boyunca farklı yönlere doğru odalar vardı. Odaların kapıları camdan oluşuyordu. Ve içeride yaklaşık iki metrelik bombalar bulunuyordu. Aaron çalıştığı bu şirkette böyle dehşet verici şeylerin olmasına şaşırmıştı. Birkaç odayı daha geçtikten sonra karşılarına geniş bir oda çıktı. Diğer odalar gibi bu odanın da kapısı camdandı. İçeride birkaç kişi vardı . Hepsi Aaron'ın yaşındaymış gibiydi. Aaron olumlu bir izlenim bırakmak için takındığı gülümseme ile Mr. Frank 'in arkasından odaya girdi . Çok geçmeden Mr . Frank konuşmaya başladı : " Beyler ve bayanlar sizleri bugün birlikte çalışacağınız yeni arkadaşınız Aaron ile tanıştırmak istiyorum. " Mr Frank sözlerini bitirdikten sonra Aaron'a dönüp herkesin ismini söylemeye başladı: " Aaron bu Stella kendisi önemli bir biyologdur. Onun yanındaki arkadaşımız James kendisi makine mühendisidir.Bizim ekibimizin en genç üyesi olan Steven ise gelişmekte olan bir kimyagerdir aynı zamanda atom mühendisidir Şimdi sen onların yanına nükleer enerji mühendisi olarak katılacak ve çok büyük başarılara imza atacaksınız." Adam odadan çıktıktan sonra Aaron herkese bakıp sadece " Merhaba! " diyebildi. Daha sonra boş olan masaya eşyalarını koydu. Tekrar arkadaşlarına dönüp hiç beklenmedik bir şekilde şunları söyledi: " O adamı bir tek ben mi sevmedim?" dedi. Uzun bir sessizlikten sonra arkadaşları da gülmeye başlayıp hepsi aynı anda kesinlikle hayır diyerek gülmeye devam ettiler. Herkesin gülmesi bittiğinde Aaron konuşmaya devam etti. "Peki şu anda ne üzerinde çalışıyoruz? Ve koridor boyunca her odada bulunan bombalar ne için var? " Daha sonra James sözü devralıp konuştu: Aslında dostum onlar burada olma sebebimiz . Söylediklerine göre eski bir projeymiş. Adı da S.C.O.R.P.I.O.N ' muş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RADYASYON
Science FictionTarih 19 Ağustos 2019. İnsanlık tarihi boyunca yapılmış en büyük hata birazdan gözler önüne serilecekti. En acımasız, en korkunç ve en zararlı hatası...