...

201 14 4
                                    

Incercand sa imi dau o explicatie intamplarilor ,timpul trecea pe langa mine fara sa imi dau seama,de parca eram in transa. Stateam cu fruntea pe genunchii si nu gaseam nimic care sa ma lamureasca. Am tresarit la sunetul ciocaniturilor insinstente ale Stellei ,care se pare ca a si ajuns.

-Intra! Am strigat eu ,dupa care m-am ridicat sa ma dezmortesc ,se pare ca timpul trecuse chiar mai repede decat crezusem.

-Hei ! Aveam de gand sa vin cu fortele speciale dupa tine!! Chicoti ea. de ce nu raspunzi la telefon? Cred ca am sunat de vreo zece ori pana acum.

-Hei Stell! Scuze ,cred ca am uitat sa il scot de pe silentios..unde este Kimm ?

-Jos, sta de vorba cu Ellen, si cred ca o face doar pentru ca matusa ta tocmai a scos un rand de briose de la cuptor. Izbugni ea in ras.

-Mmm! Suna bine ! O sa ii spun sa ne aduca si noua sus in timp ce tu pregatesti "ustensilele".

Am coborat jos sa ii comand lui Ellen o un platou cu briose dupa care am tras-o pe Kimm de mana sa vina sa stea cu noi si de ce nu sa ne si ajute . Kimm era genul de fata cocheta , cu parul lung si castaniu, slabuta si cu niste ochii mari de un verde aprins,putea-i sa juri ca sunt lentile de contact.

Am inceput sa ne aranjam ,Stella isi alese o rochie albastra care ii venea superb,putin decoltata,putin mai mult defapt, care se lega dupa gat si cu spatele gol, Kimm luase o rochie crem decoltata de asemenea care ii pune-au formele in evidenta,iar eu m-am ales cu una de un rosu intens,fara bretele care ma facea sa par foarte...nu credeam ca o sa spun asta dar ma facea sa par foarte sexy, ochii mei albastri ieseau frumos in evidenta datorita machiajului ,parul lung si drept aluneca usor peste umerii goi,accesorizata cu o bratara neagra cu pietricele pe care am imprumutat-o de la Ellen ,cercei micuti de culoare neagra si niste pantofi cu toc de asemenea negri.

-Kimm...! Unde a disparut Alyson a noastra?! Zambi Stell.

-Oh haide! Nu va mai holbati la mine! Nu sunt chiar asa schimbata! Am chicotit eu.

-Spuse fata care intra pentru prima data in rochie! Izbugni Kimm urmata de Stella.

-Cred ca am intarziat destul! Ce ar fi sa ne grăbim pana nu se termina petrecerea! Rase Stella uitandu-se la ceasul de la telefon.

Am plecat toate val vartej fara sa mai stam la discutii,afara era deja intuneric,petrecerea nu era foarte departe asa ca am ajuns imediat cu masina.

-Asta da petrecere ! Am exclamat eu in timp ce coboram.

Muzica se auzea de la 3 strazi departare,locul era plin de adolescenti,indragostiti,iar altii in cautarea unei perechi. Kimm ne lasa balta imediat ce a vazut un tip dragut deci eu si Stell ne strecuram printre dansatori ca sa ajungem in celalalt capat. Pe ea o cuprinsesera deja muzica iar eu ma uitam in jur,nu cunosteam pe nimeni ,pana cand l-am vazut apropiindu-se pe Jess,mi-am dat ochii peste cap si am atentionat-o pe Stella .

-Mai mai mai! Lunatica si orfana la orizont! V-a distrati fetelor? Ranji Jeff malefic.

-Cum indraznesti? Sari Stella simtind ca nu imi picasera tocmai bine vorbele lui.

-Lasa-l Stell! Un idiot ca el nu merita nici macar sa te complici. Am spus eu destul de ranita...

Am luat-o de mana si ne-am retras in alta parte ,lasandu-l pe Jess cu un ranjet al naibi de enervant pe buze.

-Esti bine ? Vrei sa plecam?

-Nu Stell! Tu ramai! Ti-ai dorit foarte mult sa vi la petrecerea asta! Oricum nu ma simt in largul meu.

-Vrei sa te duc eu cu masina?

- Nu! E-n regula! Doar sti ca imi place sa merg pe jos ,am zambit eu , si in plus afara e senin si frumos deci o sa ma linisteasca plimbarea asta.

Am imbratisat-o pe Stella si am pornit inspre casa . Am mers cinci minute ,dupa care am simtit cum o masina ma urmareste,nu am intors capul asa ca imi vedeam de drum pana cand am tresarit la auzul unui claxon puternic. Am intors capul si masina m-i se paru familiara,m-am apropiat si,da,era tipul blond de la bar, a lasat geamul usor in jos si se uita cu un zambet ametitor la mine.

-Te duc undeva?

-Tuuuuuu!!! Noi doi avem de vorbit! Am strigat eu la el.

-Urca! Vorbim in masina.

Am urcat in masina increzatoare, dar am ramas blocata uitandu-ma la felul cum o suvita de par ii atarna usor peste ochii aceia hipnotizanti,la zambetul ala...

-in primul rand...am indraznit eu,cum de m-ai dus in seara aceea pana acasa cand eu nu iti spusesem unde locuiesc?

-Te-am vazut de cateva ori prin fata casei si odata invitand-o pe prietena ta inauntru si mi-am zis ca acolo locuiesti odata ce erai in pijamale. Zambi el dinou.

Am reglat vocea in timp ce roseam,jenant, dar logic.

-Dar spune-mi...de ce cand m-am trezit eram in patul meu?cum am ajuns pana acolo odata ce eu atipisisem la tine in masina?

-Am incercat sa te trezesc , dar se pare ca erai atat de obosita incat nu reactionai in niciun fel,asa ca te-am dus eu in casa si am urcat scarile incercand sa nu fac galagie vazand o femeie dormind in fata televizorului,si se pare ca am nimerit camera ta ,dupa care am plecat in liniste.

Am ramas cateva secunde pe ganduri. A intrat la mine in casa fara sa imi ceara dreptul, cum de a indraznit...dar cred ca e mai bine tinand cont ca nu m-a lasa in fata casei pe ploaia aceea ...dar...putea totusi sa insiste mai mult cu trezitul.

-Multumesc...iti raman datoare!

-Hai ! Te duc acasa? Zambi el in timp ce porni motorul.

-Nu...nu vreau sa te deranjez!presupun ca ai alte lucruri mai importante de facut.

-Fi serioasa,zambi el, este aproape miezul noptii ,ce alceva as putea face? In plus mi-ar face placere sa te duc!

Am lasat capul in jos in timp ce roseam , este asa de dragut cu mine , mi-am mutat privirea catre el si i-am intors un zambet timid.

Am ajuns in fata casei mele si linistea se asternu in masina,nu stiam ce fac, m-am uitat la el si era tot un zambet,un zambet minunat care te facea sa plutesti.

-Eu sunt Josh apropo ,imi cer scuze ca nu m-am prezentat pana acum!

-Alyson...am raspuns eu putin timida,imi pare bine!

Atunci am deschis portiera masinii si am dat sa ies,dar mi-am adus aminte de ceva.

-Asteapta o secunda! Ma duc sa iti aduc jaketa pe care ai uitat-o la mine.

-Ok ! O sa te astept aici.

Am coborat din masina si fara sa imi dau seama m-am zgariat in ceva de la usa ,pe moment nu am simtit nimic,dar cand am ajuns in casa sangeram si mai si ustura. M-am dus intr-o fuga in camera sa i-au jaketa ca sa nu il fac sa astepte,dar cand am iesit din casa...el plecase. Ce ciudat,spunea ca ma asteapta, nici nu am stat mult ,doar am luat-o si am coborat imediat. Probabil a primit vreun apel urgent sau ceva de genul.

Am intrat in casa si m-am dus sa fac un dus fierbinte , apoi am sunat-o pe Stella sa verific daca totul este in regula.

-Stella ! Cum decurge petrecerea? Totul bine?

-Da, totul merge bine, imi pare rau ca nu ai mai ramas ,dobitocul de Jess a plecat acasa la scurt timp dupa ce ai plecat tu, ai ajuns cu bine acasa?

-Da...m-a dus un prieten, ma bucur ca te distrezi !

-Hmm ! Un prieten !!! Chicoti ea .

-Heii eu te-am sunat sa verific daca esti bine nu sa dau frau aluziilor tale .am ras eu dupa care am inchis stiind ca nu se v-a opri din intrebat.

M-am aruncat in patul moale si am pus capul pe perna incercand sa dorm. Un sunet enervant m-a facut sa tresar, era un mesaj de la Stella ..."maine vreau sa imi povestesti tot indragostit-o !!!!:)) te simt de la o posta " Am inceput sa rad si m-am pus inapoi in pat. De abea l-am cunoscut, nu stiu mai nimic despre el inafara de faptul ca este dragut,il cheama Josh si..si e dragut, oare e posibil sa ma fi indragostit de el?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 05, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

M-am indragostit de un vampir!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum