Küfür ederek uyandığım bir güne daha Merhaba!!Karışık olan saçlarımı iki saatlik bir uğraştan sonra düzeltip,okul için dolabımın önüne geçtim OBEY baskılı yarım t-shirt'ümü üstüme geçirip, siyah dar pantalonumu giyip, kırmızı vanslarımı giydikten sonra tamamdım.
Kapısını açık gördüğüm kardeşimin odasına bodoslama daldım.
Nerdeydi bu kız yine ? Aynı evde yaşamamıza rağmen haftada iki veya üç kere görüyordum kardeşimi.
Servisin kornasıyla aşağı koşmam bir oldu.Annemi ve babamı öpüp tostumu elime alarak koşar adımlarla servise bindim. Aynı sinir bozucu tipler, Aynı süzme salaklar, Bizimkiler ve Emrehan okulumuza yeni gelen ve şans eseri bizim servisete olan pek sosyal olmayan cool tiplerden oldukça yakışklı sanırım baklavalarıda var bilmiyorum.Arka tarafa bizimkilerin yanına geçtim Ada' ya Cansu' ya Mert' e ve Enis'e günaydın dedikten sonra kulaklıgımı takıp... Dünyayla tüm bağlantımı kesip tostumu yemeye başladım bir kaç dakika sonra sesimi biraz yükselterek şarkı mırıldanmaya başladım en son sesimi birazdaha yükseltmiş olucaktımki Enisin beni dürtmesiyle kendime geldim servisteki herkez bana bakıyordu Emrehan dışında o önüne dönmüş gülümsüyordu.Yanklarım çoktan kızarmıştı sanırım.
"Önünüze dönün aptallar"diye bagırdıktan sonra bizimkiler gülmeye,kahkaha atmaya hatta anırmaya başladılar öküzler, onlara kızarken okula varmıştık.Servis boşalıp en son indiğimde karşımda Emrehan duruyordu sırıtarak
"Sesinde çok güzelmiş" dedi dalga geçtigini anladım ve "Of "layarak okulun bahçesine girdim.Ukala gelmiş birde sırıtıyor. Okul merdivenlerinin yanında duran Alper'e seslenip beni görmesini sağladım. Alper bana doğru yürümeye başladığında, Emrehan kolumdan çekip ona doğru dönmemi sağladı.
"Hey! Dalga geçmiyordum,gerçekten sesin güzeldi." Kulağıma doğru eğilip iyice dibime girdi o keskin ve hoş parfümünü içime çektikten sonra devam etti.
"Belki bir ara beraber söyleriz"diyerek okula doğru yürümeye başladı. Kim oluyo bu ya ?
Karşı taraftan gelen Alper ile kötü kötü bakıştıktan sonra okula girdi.(Bu arada alper'in o bakış neydi öyle uuu..)
Alper ile biz 1.sınıftan beri yakın arkadaşlarız,aslında arkadaştan öte gibiyiz. Birbirimize çok yakınız benim bütüm sırlarımı bilir, bende onunkileri.Evlerimiz yanyana,annelerimiz çok sıkı dostlardır.Ben onu hala arkadaşım olarak görüyorum ama Alper çok fazla kıskanç biri en azından bana karşı öyle,beni seviyormu yoksa arkadaş olarakmı seviyo hiç anlayamıyorum.
"Ne konuştunuz!"
"Boşver" diyerek yürümeye başladım,arkamdan yetişerek..
"Selin!ne konuştunuz diyorum"
"Önemli birşey değil Alper uzatma"
"Hödük dibine kadar girdi nasıl uzatma, ne dedi sana?"
Yine bağırmaya başlamıştı herkez bize bakıyordu,koluna girip okula sürüklemeye çalıştım fakat beceremedim o kaslı kolarıyla,onu yerinden kımıldatamamıştım bile.
"Çok uzattın, Alper gerçekten ne için tartışıyoruz, Lütfen içeri girelim" diyerek üzgün suat ifademi yüzüme yerleştirip az dudak büzerek ona doğru bakmaya başladım,bakışıma dayanamayıp yürümeye başladı.
Okula girdigimizde Alper, Emrehanı katinde görnce bir an kasıldı elinden tutup onu yukarı kata sınıfa çıkardım.Zil çaldıgında hepimiz yerimize geçmiştik Ders:Matematik Sabah sabah ilk iki ders varmı böyle saçma ve yanlış bir ders programı of.
Gıcık Hale Hoca ve koca burnu gözüktü hemende açın kitapları.. Dersin 5.dakikalarında Kel müdürümüz sınıfa girdi ve arkasından kım geldi dersiniz?
Yorumlarınızı bekliyorum okuduysanız beğenin :) External Link:Alper Photos:Selin
Söylediği şarkı:Katy perry