AŞK

14 1 0
                                    

✔Şu an nerde olduğunu ne yaptığını bilmiyor olmam seni böylesi hissetmeme engel değil bak tam şurada atıyor kalbim uzatsan elini sanki avuçların avuçlarımda Mesafeler engel değil tam şurda yani başımda gibisin ...

✔ Gülü gülen e ver kalbi seven e ver sevmek güzel şeydir kıymet bilene ver...

✔Vefalı insanlar melek gibidir görünmez ama gözetler seni dokunmaz ama bırakmaz seni dokunmaz ama korur seni haber dahi vermez ama sevmekten mahrum bırakmaz senii..

✔ Tek gerçegim ve tek hayalim olarak kalacaksın Vaz geçtiğim seni sevmek değil seninle olmak her şeyin farkındayım Çok zor böylesi uzakta olmam Her şeyi görmeme engel değil ,,kör değilim sadece görmezden geliyorum .. şimdi unutabilirsin beni.....

✔ Yüzümüzden düşen bin parçayı toplayıpta yerine kocaman bir tebessum yerlestiren insanlar varya onlar ,,onlar varya iyiki varr...

✔ Hayat küçük şeylerden oluşur eğer sen sever sen büyük olurlar ....

✔ UNUTMA!!
omuzlarında tasidigin iki kamareman hayatını filme almakta ve sakin unutma bugün yaptiklarin yarın dev ekranda...

✔ Duygularım darma dağın anlayazsin bendeki kalp sende olsa tasiyamazsin ....

✔ Bir insanın sana neler vereceği değil benim için neden vazgeçeceği dir...

✔Her insan kaderini yaşar o yüzden bırak sitemi ey gönül. ..

✔ Güzel olmayan hiç bir şeyi yaşama ..

✔Öfke rüzgar gibidir Bir süre sonra diner ama bir çok dal kırılmıştır bile....

✔Senin özgürlüğün benim kıskandığım yerde biterr...

✔Önemsedikçe yitirdigim insanlar var...

✔Rüzgar özür dilese bile dal kırıldı bir kere ....

✔Dudaklar yalan söyleye bilir ama gözler asla.....

✔Hasta olmaktan korksaydik aşık olmazdık...

✔Dünyada iki gül olsa
Biri kırmızı biri beyaz
Kırmızı gül senin olsa
Beyaz gül benim

✔Sen beni unutursan
Kırmızı gül solsun
Ben seni u nutursam
Beyaz gül K efenim olsunnn....

✔Çok yorgunum be gönül
Çok kırgın
Belkide çok bıkkın
Ne teselii edecek söz kaldı kalamimde
Ne yangın son surecek
Yaş kaldı gözümde
Çok yorgunum be gönül
Çok yorgun....

✔Duy su çarpan kalbin sesini söyler san ki senin ismini o hep böyle çarpacak sürecek aşkı ebediii...

✔İKİ kelime yetiyordu Bu kalbi kırmaya özür dilese ne fayda ..

✔Bir erkek bir kız için aglamışsa o erkek bir daha aşık olmaz.....

✔Uğruna Birsey lerden vazgececegin insanı bulmak kolay;Ama hiç bir şeyden vazgeçmek zorunda kalmayacagin insanı bulmak asıl OLAYY...

✔Nasıl mi sevdim ????
Herkese yol ,,,
Sana sol yanımı verecek kadar...

✔BENİ ÇOK SEVVVV....💜

✔Sen benim canımım içisin..

✔Sen bir yana Dünya bir yana seni çok seviyorum
ÖMRÜM..

✔BENİ yanında görenler;;Kim bu ??
Derlerse uzunca anlatma beni..
Kısaca ömrümün geri kalanı
DERSİNN💓...

✔Seni özledim diyorsam
Bil diye değil
Gel diye....

✔Sevmek için ""YÜREK""
Sömdürmek için ""EMEK""
GERK ...

ArzuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin