İlk ambrosia yapımı için Cooking kesinlikle 10 olmalıdır.
10 yaptıktan sonra kitapçıya gidin ve ambrosia kitabını alın. (Menüde en altta en pahalısı olan).Aldıktan sonra kitabı okuyun.
Sims 3 Ambrosia yapımı için Life Fruit ve Deathfish iniz olmalı.
Bilim merkezinin arka tarafındaki bütün tohumları toplayın. Burda Life Fruitın tohumu var.
Gardening skiliniz en az 7 olmalıdır.Çünkü Life Fruitı ancak o şekilde toprağa ekebilirsiniz.
Skilliniz 7 olunca tüm tohumları ekin bunlardan birisi Life Plant (meyvenin ağacı) olacak. Yetiştirin ve meyveyi alın.
Life fruitı aldıktan sonra deathfish yakalamanız lazım.
Bunun içinde Fishing 10 olması lazımdır. (Arkadaşlar anlattıklarımla işiniz garantiye alıyosunuz şansa bağlı değildir. Her yerde şansa bağlı yazar ama değildir.)
Deathfishi yakalamak baya bi zordur. Mezarlıkta gece 12 den sabah 5 e kadar bulunuyor.Yem olarak Angel Fish kullanacaksınız. Angel fish ise goth ailesini bilirsiniz kasabanın en altında mezarlık gibi bi yer onların bahçesindeki gölden (köprünün aşağı tarafındaki) tutucaksınız.
Angelfish içinse yem olarak Alley Catfishkullanmanız lazımdır. Markette bulabilirsiniz.
Angelfishi yakaladıktan sonra Deatfishi tutabilirsiniz.Asıl şans burda gerekiyo bunun içinse kesinlikle lifetime rewardstan opportunistic özelliğini satın almanız lazım. Ben deathfishi tüm skillerim 10 ken 5 günde tutabildim ama bu özelliği alınca bi günde 7 tane deathish yakaladım.
Deathfisihide yakalayınca ambrosiayı yapabilirsiniz.
Bir ipucu: Tekrar tekrar bunları yapmak istemiyorsanız oyundaki bir bugtan yararlanarak ambrosiayı çoğaltabilirsiniz. Yemeği yaparken fırına koymadan önce pişirmeyi yarıda kesin sonra buzdolabından tekrar ambrosiayı seçin. Bunu istediğiniz kadar tekrarlayabilirsiniz.
Arkadaşlar bu bölüm "The Sims Türkiye" adlı siteden alıntıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Sims 3 Rehberi
AléatoireBu benim ilk kitabım :) Bu kitapta sims 3 ile ilgili merak ettiklerinizi bulabilirsiniz... (Bazı bölümler Wikipedia'den alıntıdır.)